Bok: I ulvenes skygge

Da er jeg ferdig med å lese boka. Bare de siste dagene har jeg hvertfall leste 200 sider. Så det går ganske fort når man først setter seg ned for å lese. Og jeg har jo noen tanker om boka etter å ha lest den, som jeg har lyst til å dele med dere. For dette er en bok jeg virkelig kan anbefale. Den er spennende og full av mysterier. I tillegg er det ganske brutale øyeblikk som får hårene til å reise seg. Så om du er på leting etter en god krimbok så er I Ulvenes Skygge absolutt å anbefale. Denne boka er hvertfall jeg veldig glad for at jeg har lest.

Det tok ganske lang tid før jeg fikk last den ferdig, men det er hvertfall ikke mangel på spenning. Den er nok ikke for folk som er på utkikk etter lettleste bøker, men jeg vil allikevel si at den tiden det tar å lese denne boka er det absolutt verdt. Og nå er jeg faktisk litt trist over at det var det fordi det var en så bra bok. Jeg kommer definitivt til å lese mange flere bøker fremover fordi dette var veldig moro.

Så da er det vel bare å komme i gang med neste bok. Jeg har mange bøker som venter på meg, men den boka jeg har tenkt til å lese nå kommer fra ei veldig snill dame som sendte den til meg i posten. Dette er ikke en bok jeg har sett før eller som jeg selv ville valgt, men siden hun syns denne kunne passet meg så vil jeg veldig gjerne lese den. Og det kommer jeg til å bruke min ledige tid på fremover. Jeg er jo veldig nysgjerrig på hvordan type bok dette er og hva den inneholder. En tittel er jo ikke akkurat så veldig mye å gå etter og jeg har ikke slått opp hva den handler om eller lest bak på boka ennå. Se dette blir jo veldig spennende.

Kanskje jeg begynner allerede i kveld. For jeg har lyst til å bruke kveldene mine til å lese litt. Om ikke så mye så hvertfall noen få sider hver dag. Det er hvertfall det som er ønsket for tiden fremover.  Jeg syns jo det er veldig koselig å kunne bruke litt tid på kvelden til å slappe av og ikke tenke på verken jobb eller noe annet. Så da ville jo 30 minutter til 1 time vært perfekt til å lese. Dessuten er det jo veldig bra for hjernen å lese. Nå som kveldene blir mørkere så blir det også veldig koselig å krype under pleddet, lage te eller kakao og nyte en stund hvor jeg bare leser bøker.

Nå som jeg har blitt ferdig med denne ene boka så blir jeg jo så klar for å lese flere. Jeg har bare lyst til å lese igjennom alle bøkene jeg har. For nå har jeg endelig kommet i gang igjen. Det er noe med høsten som får leselysten til å komme tilbake. Man får en helt annen vibe av å lese bok på en høstkveld enn på en sommerkveld. Sånn er det hvertfall for meg. Så da får jeg nyte disse månedene fremover med masse lesing også får jeg fortelle dere om bøkene når jeg har fått lest ut. Forhåpentligvis tar det ikke like lang tid som denne boken tok å lese.

Problemet mitt er at jeg elsker å lese, men jeg leser veldig sakte og sliter veldig med skjeve hornhinner. Det gjør at øynene mine blir fort slitne og begynner å svi veldig. Ja, jeg skulle vært hos optiker og fått sjekket disse øynene på nytt, men så langt har jeg ikke kommet. Pluss at briller er så ufattelig dyrt at en synstest ikke har vært noe vits, men jeg burde absolutt drar å sjekke dem fordi det er mange, mange år siden jeg sjekket dem sist og de er nok ikke bedre.

Men ja, nå sporer jeg veldig av. Vi snakket om bøker og da spesielt om I Ulvenes Skygge som da er en utrolig bra bok. Vinner av Costa Book Award 2006, gode omtaler og full pakke. Og nå som jeg har lest hele boka kan jeg bekrefte at den er veldig bra! Har du allerede lest den så fortell meg gjerne i kommentarfeltet hva du syns om boka.

Har du en favorittbok? Kommenter din absolutt favorittbok om du har en. Jeg vil veldig gjerne høre hvilken bok du liker best.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg