Bok: Fiasko er suksessens mor

Etter en veldig lang periode hvor jeg ikke har fått lest, ble jeg endelig ferdig med denne boken. Jeg satt meg ned og leste de få sidene som var igjen, når jeg var på mitt verste psykisk. Det hjalp meg faktisk en god del å lese om håp og tro når jeg selv lå nede. Det fikk meg også til å tenke på alt det positive i livet mitt. Selvfølgelig sliter jeg ennå med depresjonen, men jeg må si at det løftet meg litt opp fra det sorte hullet sånn at jeg klarte å puste igjen.

Dette er en veldig spennende og bra bok som inneholder så mye tips til hvordan man kan endre hverdagen og hvordan man ser den, til noe bedre. For mye ligger i hvordan man  tenker og oppfatter hverdagen. Om man ser svart på ting så blir jo hverdagen depressive, men hvis man klarer å snu disse tankene og finne noe positivt så kan man klare det man setter seg som mål.

Denne boka har gitt meg veldig mange gode råd på hvordan jeg kan endre min tankegang og min hverdag slik at jeg får det bedre. Selvfølgelig er ikke det gjort på en dag, men jeg kjenner at denne boka har hjulpet meg et stykke på vei i riktig retning. Særlig de siste sidene som virkelig gav meg en sånn aha-opplevelse. Det er så enkelt, men vi er så vant til alt dette stresset og de negative tankene. Man glemmer disse små tingene i hverdagen. Så jeg anbefaler dere å lese denne om dere har mulighet til det. For jeg tror alle burde lese denne. Jeg tror denne boka kan hjelpe alle med noe i hverdagen.

En stor takk til hun som sendte meg denne boka. Det tok desverre en stund før jeg fikk fullført den, men jeg er veldig glad for at jeg gjorde det til slutt. Leif Arild Steen har virkelig skrivd en bra bok! En bok som har disse tipsene til deg, men som ikke er kjedelig å lese. Fiasko er suksessens mor – til glede, inspirasjon og ettertanke heter boken for dere som ønsker å gripe boken og lese den. Anbefales på det sterkeste!

Så nå håper jeg egentlig at jeg kan få lest masse bøker fremover. For jeg har virkelig savnet å lese, men jeg har alltid tusen andre ting å fylle dagen med og glemmer egentlig bort alle de flotte bøkene som venter på meg.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Det ser ut som en artig bok. Vil sjekke den nærmere og mulig jeg kjøper den via nette. Takk for anbefalingen. Det er mange med meg som heier på deg. Du skriver godt. Ha en fin kveld.

      1. Ja, det var den også. Veldig nyttig og morsom å lese. Det burde du absolutt gjøre. Aw så koselig og fint å høre. Gjør meg veldig glad.😀 Takk. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg