Blomster på døra

I går var det kvinnedagen. Ikke akkurat en av mine beste dager. Faktisk hadde jeg det veldig tungt, men jeg kan jo si at jeg følte meg mye bedre i dag. Noe som var veldig fint og som gjør meg veldig glad i dag også er at samboeren min hadde bestilt blomster til meg. De kom på døra og det var en stor bukett med tulipaner. Jeg har nemlig ønsket meg tulipaner og så snill som har er så kjøpte han det til meg. Disse har gitt meg veldig mye glede dag. Tulipaner er så vakre og de passet veldig godt inn i kroken i stua.

For litt siden så flyttet jeg jo det lille, runde bordet bort til kjøkkenet og fikk den svarte, lille hyllen bort i kroken i stua. Det var så vakkert og jeg elsker virkelig hvordan det har blitt, men det å få blomstene oppå der gjorde virkelig den store forskjellen. Jeg bare elsker det og jeg skulle ønske vi kunne ha levende blomster oppå hyllen hele tiden. Ja, så mye elsker jeg det. Og selvfølgelig måtte jeg lukte på dem og de lukter fantastisk. Det er ikke roselukt, men det er fortsatt en veldig fin lukt fra dem. Så jeg nyter virkelig all den gleden som disse tulipanene har gitt meg i dag. Jeg håper de varer en stund, men vi får se. Nydelige er dem hvertfall.

Og med den flotte blomsterbuketten fulgte også med en liten teddy som nå har fått navnet Timmy. Ja, jeg måtte jo gi den et navn. Så her er de vakre blomstene og Timmy som jeg var så heldig å få av min kjære samboer.

Det første bildet ble tatt i går. Da de kom så var tulipanene helt lukket, men de åpnet seg ganske fort og jeg elsker dem. De er så nydelige og de gir virkelig stuen det lille løftet som jeg virkelig har trengt. Jeg er så glad for at dagen i dag ikke var like ille som i går. Det kan ikke beskrives hvor kjipt det var i går, men sånn er det å ha depresjon. Heldigvis går det over og med en så herlig samboer så hjelper det veldig. Jeg er heldig som har en så god mann i livet mitt. Selvom dagene mine er helt på trynet og jeg ikke klarer å smile, så er han alltid der for meg. Det setter jeg veldig pris på. Han er virkelig det beste som har skjedd meg.

Så jeg bruker mye tid på å bare nyte synet av tulipanene fra han. Heldigvis varer bildene evig og jeg må si at de ble veldig flotte de også. I tillegg har jeg jo Timmy som er veldig søt. Det er kanskje barnslig med kosedyr, men jeg liker dem og det er alt som teller. Hva andre syns får være dem sitt problem. Jeg føler meg veldig heldig som får kosebamser og blomster av samboeren min. Jeg ER heldig!

Så nå skal jeg se på blomstene (og youtube), før jeg skal sove litt. I morgen er en ny dag og jeg håper at den blir enda litt bedre enn i dag sånn at depresjonen kan ta seg en bolle og la meg være i fred.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg