Blomster på døra

Sofaen har vært ekstra behagelig i dag. Ikke at jeg har hatt noe valg. Med månedens smerter fra mørkets dyp så er jeg alltid nødt til å legge meg nedpå. Det har vært sånn så lenge jeg kan huske. Faktisk er det så ille at når jeg gikk på skolen så måtte jeg bli hentet og kjørt hjem. Akkurat nå går det helt greit. Så lenge disse smertene går over før søndag er det helt ok for meg. Jeg har ingen planer før da uansett.

Dagen har ikke vært bare dårlig da. For grunnen til at jeg kommer og skriver litt på bloggen nå er fordi jeg fikk bursdagsgave på døra nå. Jeg hadde ønsket meg en nydelig blomst i kurv til bursdagen min fra samboeren. De blir jo ikke kjørt ut før 1. Desember så da måtte jeg vente litt, men den var absolutt verdt å vente på.

Hvor vaker er ikke denne da? Jeg har aldri fått en så fin blomst før. Også i en nydelig, liten kurv. Denne ble jeg veldig glad for. Og den skal selvfølgelig få den beste plassen i hele stua, sånn at jeg kan se på den så mye jeg vil. Skulle ønske jeg fikk mer blomster på døra til bursdag/jul. De får jeg jo så mye glede ut av. Det er koselig med pakker under juletreet, men blomster på døra er uten tvil min favoritt. Så hvis noen ikke vet hva de vil gi meg så vet dere det nå. Da er dere garantert en perfekt gave som vil få meg til å smile fra øre til øre. Og blomster får man jo aldri nok av, hvertfall ikke jeg.

Ja, nå sitter jeg egentlig bare og ser på den nydelige julekurven som står på bordet. Her blir jeg også sittende resten av kvelden. Jeg orker jo ikke reise meg og sette den på plassen sin engang. Ikke at det gjør noe. Nå dufter det jo så herlig at humøret stiger med en gang. Jeg ser den jo når den står på bordet og akkurat nå er det viktigere enn at den kommer på plass. I dag trengte jeg virkelig dette. Nå har jeg jo 3 vanlige julestjerner, men ingen av dem er så vakre som denne kurven. Jeg er veldig heldig som har en så god og snill samboer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg