Blomster i alle farge og fasonger

Det ble ikke gjort like mye i dag, men mamma og jeg fikk hvertfall kommet et stykke videre i hagearbeidet. Jeg fikk også tatt en del bilder hos mamma. Hun har jo så mange vakre blomster rundt omkring. Så jeg tenkte jeg skulle vise dere litt bilder av blomstene i dag.

Jeg prøvde å ta bilde av en sommerfugl som satt på gresset også, men den hadde ikke lyst til å bli tatt bilde av. Så mamma og jeg ble sittende en liten stund å se på gamle bilder jeg har tatt av andre sommerfugler. Kanskje jeg en dag får tatt flere bilder som jeg kan vise dere. Jeg syns sommerfugler er så vakre.

Noe jeg fikk tatt bilde av og som har vært veldig fotogene i det siste, er humler. Så vi får ta en titt på de søte humlene som trives på blomstene til mamma.

De har mange flotte blomster å arbeide i. Og så lenge de ikke flyr oppi fjeset mitt så er dem veldig koselig å se på/ta bilde av.

Før var jeg veldig redd for humler, men etter at jeg begynte å ta bilder av blomster (og etterhvert humler) så har jeg ikke vært så redd for dem. De er jo egentlig bare nusselige.

Så selvom det ikke var så veldig mye som ble gjort i hagen, ble det allikevel mye å fortelle om. For her var det veldig mye fint å se på. Jeg syns jo blomster er utrolig fint og jeg pleier å ha masse blomster ute, men i år ble ikke det noe av. Forhåpentligvis får jeg det til neste sommer, men blomsterbilder på bloggen blir det jo alltid uansett.

Resten av dagen i dag går med til å hvile. For i morgen er en ny dag og mer å gjøre. Om jeg ikke får synlige muskler på armene etter dette her så vet ikke jeg. Da er det ikke håp.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg