Blomster er som en varm klem

…uansett hvilket humør du er i så vil det lyse opp dagen din!

Jeg måtte bare ta noen bilder av rosebuketten som står på stuebordet fordi dem er så pene. Nå har dem også åpnet seg så de er enda vakrere enn da jeg fikk dem. Det er så koselig å ha dem på stuebordet der jeg kan se på dem og lukte dem hele tiden. For det lukter veldig godt selvom jeg ikke er helt oppi blomstene med nesa. Ikke akkurat en julebukett, men den er absolutt vakker! Bare se på bildene jeg tok i dag.

Hvis ikke dette er vakkert så vet ikke jeg. Og som jeg har sagt før så hadde jeg definitivt hatt roser her hele tiden om det ikke hadde vært så dyrt. Nå fikk jeg disse utrolig billig da. Siden de var på tilbud inne på Kolonial for litt siden så hadde jeg råd til å pynte opp litt. Og det var så utrolig fint fordi disse rosene er fantastiske. Disse fargene er så flotte sammen. Det gjør meg så glad å se på dem. Jeg håper de varer i mange dager til.

Så her sitter jeg og lukter på blomstene mine som ei halvgal skrulle. Sånn er det å dra inn roser i huset, men det viktigste er jo at de gir mye glede. Helt ærlig tror jeg aldri at jeg kommer til å bli lei av roser fordi dem både ser fine ut og lukter godt. Hva er det ikke å like? Så om du vil gjøre meg glad så er blomster absolutt det beste du kan gi meg. Ingenting slår en nydelig blomst.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg