Bleket håret igjen

I dag brukte jeg den siste blekingen, men det er ikke så lyst som jeg ønsker det. Jeg må har det ganske lyst vist fargene jeg skal bruke i det hele tatt skal syns, men jeg er ganske fornøyd med hvordan håret mitt ser ut akkurat nå selvom det er for mørkt. Så uten sminke og nydusjet… Her er resultatet fra denne gangens bleking.

Det er litt lysere, men ikke sånn voldsomt akkurat. Men jeg kan ikke akkurat klage for håret mitt ser mye bedre ut nå enn det har gjort mange ganger før. Jeg har fått skikkelig gulrotfarge før så jeg er glad det ikke er så ille nå.

Alt i alt føler jeg meg ganske fin på håret. Jeg skal jo gå med blondt hår en god stund før jeg skal farge det så akkurat nå er det viktigste å føle seg vel med fargen. Det ser heller ikke så slitt og stygt ut som det har gjort og det er fordi jeg bruker hårmaske for å holde håret friskt og fint. Vis ikke hadde nok håret mitt vært mye mer slitt og tørt enn det er nå. Selvom jeg liker å farge håret så vil jeg ikke at det skal bli ødelagt. Det viktigste da er å ta vare på det og gi det pleie. Også er det jo lurt å ikke bleke for ofte. Jeg bleker 1 gang i måneden og syns det er en god måte å gi håret litt pusterom på.

Har du noen tips og triks?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg