Ble ikke psykologtime

Dagen i dag ble ikke slik jeg hadde planlagt. Slik skulle det egentlig gå:

Jeg skulle starte dagen kl.08:00 med å dele oppskriften på bloggen. Så skulle jeg ta en dusj og spise frokost. Når klokken hadde blitt 13:20 skulle psykologen komme og ha samtale. Og når det hadde vært ferdig så skulle jeg lage skinkestek I brun saus med ris og kokte grønnsak. Det skulle bli en ganske bra dag.

Dette var det som skjedde:

Jeg våknet til alarmen kl.08:00 og fikk ut oppskriften på bloggen. Så var jeg helt utmattet at jeg sovnet igjen med en gang. Kl.12:00 våknet jeg med skikkelig vondt i ryggen og nakken. Derfor bestemte jeg meg for å ta en varm dusj. Etter å ha stått der i noen få minutter begynte jeg å kjenne meg skikkelig kvalm og svimmel. Jeg var sikker på at jeg kom til å svime av, så jeg gikk ut av dusjen og satt meg ned på doen med en bøtte foran meg. Det gikk delvis over etter en liten stund, men jeg kjente meg ikke i form. Derfor bestemte jeg meg for å si i fra til psykologen at jeg ikke var i form og måtte flytte timen til en annen dag.

Etter det så la jeg meg tilbake under dyna og sovna. Det er lenge siden jeg har følt meg så dårlig. Jeg er fortsatt veldig svimmel, men kvalmen har gitt seg. Så jeg fikk lagd en enkel middag, men utenom det har jeg bare ligget på sofaen og sett på filmer. Nå ble jeg akkurat ferdig med Lilo & Stitch 2 og jeg kjenner det er på tide å lukke øynene litt, kanskje sette på en av disse youtubevideoene med fyr i peisen for å slappe av. Én ting er hvertfall sikkert og det er at jeg skal ta det helt med ro.

I morgen har jeg lyst til å få ferdig årets siste halloweenvideo til youtube. Den blir ikke helt sånn som jeg hadde håpet, men jeg skal hvertfall prøve å gjøre den så bra som mulig. Nå er det jo ikke lenge igjen før selve halloweendagen faktisk er her. Jeg håper det kommer mange barn på døra til helgen. Godteriet er hvertfall kjøpt inn og venter på å bli delt ut. Og til helgen blir det også å se på den viktigste halloweenfilmen i hele oktober, The Nightmare Before Christmas. Så jeg gleder meg som et lite barn.

Har du kjøpt inn godteri til alle barna som kler seg ut da?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Håper dagen din i morgen blir bedre:-) godis er innkøpt og jeg håper også at det kommer mange innom i år. Sliter litt med å få dekorert ferdig ute nå pga været. I stad måttd jeg ut og fange heksehatter og spøkelser i vinden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg