Blå himmel og sollys

Jeg vet jeg har delt en del bilder av kongler før, men det er rett og slett fordi jeg syns de er så nydelige. Så når jeg først er ute på tur så må jeg bare ta bilder av konglene. Og i dag var det så vakkert dagslys. Solen skinte utrolig fint og sterkt så bildene jeg nå skal vise dere ble så nydelige. Jeg elsker når himmelen virkelig lyser opp bak grenene og gir den nydelige blåfargen som en flott bakgrunn til det grønne og brune. Det er noe av det peneste jeg vet om. Hadde det ikke vært for kulden så kunne jeg nok stått og sett på solen som treffer konglene i flere timer. Ja, sikkert helt til solen forsvinner. Dessverre ble det bare en liten tur i dag fordi det fortsatt er veldig kaldt ute. Selvom solen er oppe og lyser sterkt så er det fortsatt en stund før vi har den varme solen som gjør det mulig for meg å nyte dagene mer ute. Frem til da så får jeg bare gå små turer, knipse bilder og laste dem opp på pcen sånn at jeg kan se på dem. Det begynner jo å bli ganske mange fine naturbilder på pcen nå. Ikke bare på mobilen, men også fra kameraet. Så det er jo kjempe koselig å bla igjennom, men nå skal dere få se de nydelige bildene fra dagens tur ut i solskinnet.

Er det ikke vakkert med den blå bakgrunnen til konglene og de grønne barnålene?

Denne gangen ble det ikke så mange bilder, men de bildene jeg tok ble utrolig bra. Dette er bilder jeg kan sitte å se på og drømme meg bort i fordi den har den blå himmelen som lyser opp og det minner meg om den fantastiske sommeren jeg hadde i fjor. For selvom det var og er enda dette med corona så er det hvertfall noe jeg kan gjøre for å holde humøret oppe. Det beste er de lange gåturene i skogen. Jeg gikk jo lange turer der jeg ikke ante hvor jeg var, men fant noen veldig flotte steder å gå. Jeg kommer nok til å ta et par slike turer i år også, men det beste er at jeg skal vise dere mye fra turene og lage videoer til dere som dere kan se på. På en måte går vi sammen i skogen. Så det gleder jeg meg skikkelig til å starte med. Bare snøen kan smelte nå så kan jeg rømme til skogs.

i mellomtiden har jeg alle disse flotte bildene jeg har tatt. Og om du vil få med deg masse naturbilder her på bloggen og etterhvert videoene jeg skal lage til youtube så kan du følge bloggen på facebook ved å klikke deg inn HER. Da går du ikke glipp av noen av de vakre naturbildene eller noe annet. Så kan vi drømme oss bort til våren og sommeren sammen. og om det er noe du har lyst til at jeg skal ta bilder av og vise mer av på bloggen så fortell meg gjerne i kommentarfeltet (noe som er i naturen).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg