Bilder fra mobilen min

Jeg tenkte det kunne være gøy å dykke inn i bildegalleriet på mobilen min. Nå har jeg ikke hatt mobilen min så veldig lenge, men det kan jo fortsatt bli gøy. Også kan jeg heller lage et innlegg med bildene fra min gamle mobil en annen dag. Jeg har nemlig tatt vare på mobilen min etter at jeg fikk ny og på den er det ganske mange bilder fra lengre tilbake i tid. Nå skal vi se på bilder fra min nåværende mobil. Så i dette innlegget skal dere få se 10 av mine eldre bilder også skal jeg fortelle litt om dem. Følg med!

1. En utrolig koselig tur til Oslo. Nyforelsket og glade begge to. Denne dagen husker jeg var utrolig fin. Jeg hadde så mye energi og var så glad som det går an å bli. Også ble det et skikkelig fint bilde foran den ene fontenen. På dette bildet har jeg faktisk sminket meg også. Utrolig nok!

2. Etter å ha fått beskjeden om at Jennie hadde tatt sitt eget liv og at vi hadde mistet den flotte 13 år gamle snuppa så var jeg veldig langt nede. Etter en stund med stress så fikk jeg disse røde merkene i fjeset, på halsen og armene. Jeg hadde ikke klart å sitte stille og slappe av siden dagen vi fikk beskjeden. Det endte med at kroppen måtte si i fra på en måte. Til slutt fikk jeg et utbrudd av elveblest. Det gikk over av seg selv, men det var da jeg skjønte at jeg måtte jobbe hardt med meg selv og alle følelsene. Jeg er absolutt ikke bra og det er dager jeg ikke får puste etter det som skjedde, men det har hvertfall ikke vært flere utbrudd.

3. Jeg har jo mange hobbyer og en av de er scrapbooking. Her har jeg lagd et julekort. Jeg syns det er så fint å ha noe å finne på. Det beste jeg vet er å bruke min kreativitet på slike ting som dette.

4. Dette bildet er tatt på bursdagen til broren min (pappaen til Jennie). Det som er så spesielt med dette bildet er historien bak det. Jeg satt ved spisestua, helt alene da den ene ballongen plutselig går ned mot gulvet og igjennom døråpningen til gang. Videre flyter den opp til 2 etasje. En stemme inni hodet mitt sier at jeg skal følge den så jeg gjør det. Jeg finner den oppi taket, over døråpningen til Emilie sitt rom. Så jeg smiler og tenker på Jennie før jeg går ned igjen. Jeg vet ikke om det var Jennie som prøvde å fortelle meg noe eller om hun bare ville vise at hun var der, men jeg er helt sikker på at selvom Jennie ikke er blant oss lengre så tror jeg hun fortsatt er hos familien sin og passer på dem i den tunge tiden. Kanskje hun vil fortelle at hun har det bedre nå.

5. Denne tegningen av Jennie tegnet jeg en stund etter det som skjedde. Jeg har aldri lagt så mye arbeid i en tegning noen gang som da jeg tegnet denne. Den måtte bli perfekt og det ble den også.

6. Graven til Jennie er det tristeste stedet på jord for meg, men det aller verste for meg var at jeg ikke fikk besøkt graven når bursdagen hennes plutselig var her. Snille svigerinna mi kjøpte dette gravlyset for meg og satt den på grava hennes siden jeg ikke fikk kommet meg dit. Så sendte hun bildet til meg. I det minste hadde jeg noe fra meg til Jennie sin grav, men jeg var utrolig lei meg for å ikke klare å komme meg dit den dagen.

7. Mitt favorittspill! Rick&Morty Monopoly. Det var en stund vi spilte ekstremt mye av det og vi hadde det så utrolig gøy sammen, men i det siste har vi ikke fått til det. Dette bildet ble tatt etter at jeg hadde vunnet ganske brutalt over samboeren min..

8. Og sånn ser jeg ut rett etter at jeg har stått opp. Om jeg alltid er så glad? Vel, jeg prøver hvertfall å starte dagen med et smil. Bildet er hvertfall et av mine favorittbilder. Crazy and cute.

9. Huff, dette håret her ble en katastrofe og jeg var så skuffa. Jeg hadde vært så nøye og jeg hadde blandet fargene godt sammen. Også ender jeg opp med oransj i stedenfor rødt. Det skulle liksom være rødt, lilla og blått. Det ble fiasko!

10. Og på det siste bildet så ser man resultatet fra at kameraet prøver å gi meg foundation. Det er en grunn til at jeg ikke bruker noe foundation. Vel, vi fikk en god latter fra disse bildene. De ble aldri publisert på bloggen fordi det skulle egentlig være fine bilder (de ble ikke fine). Det ville vært utrolig fine bilder om ikke kameraet hadde “sminket” meg.

Utrolig hvor mange bilder jeg har på mobilen min allerede. Noen morsomme og andre utrolig fine. Jeg snakket om å gjøre det samme med bilder fra den gamle telefonen min og det kan bli veldig spennende fordi den telefonen har jeg ikke rørt på lenge og det er sikkert mange bilder jeg ikke husker engang.

Om du ikke vil gå glipp av enda en av disse innleggene bare med eldre bilder så kan du følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg