Bilder fra Kristiansand

Da er vi på vei hjem igjen etter å ha hatt den beste ferien i Kristiansand. Vi kommer definitivt tilbake. Faktisk har vi allerede snakket om en tur allerede, men vi får se når det blir. Det hadde jo vært gøy å sove inne i selve dyreparken, men de få plassene som er der blir veldig fort utsolgt. Så vi får bare se med tiden hva vi gjør og hvor vi ender opp. Tilbake skal vi hvertfall uansett.

Og her er altså en liten oppsummering av våres ferie i Kristiansand dyrepark. Med kveldsshow og full pakke. Dette har vært så utrolig gøy og jeg har elsket hvert eneste sekund. Både møte med dyrene, god mat og flotte show. Ja, vi fikk til og med sett skuespillerne gå forbi oss da vi satt å spiste. Det er gøy å se at dem holder karakter hele tiden  både av og på scenen. Så det var jo veldig gøy.

Også kommer det en søt, liten historie om dette bilde. For vi hadde satt oss ned for å slappe av. Beina mine var så vonde at jeg ikke klarte å gå til bilen da vi skulle forlate dyreparken første gang. Når vi sitter der så hopper det plutselig ut et ekorn. Det går litt rundt på plassen, blant mange folk. Så kommer det enda et ekorn som vil leke. Også løper dem litt rundt før dem forsvinner oppi treet. Det var en veldig fin opplevelse. Desverre fikk jeg ikke så mange bilder og det var for langt unna til å filme, men opplevelsen i seg selv var helt magisk. Så da glemte jeg helt at jeg hadde vondt.

Og det var altså slik hele vårt opphold i Kristiansand har vært. Vi gleder oss til å komme tilbake. For det var så mange nydelige dyr og flotte opplevelser jeg gjerne vil komme tilbake til.

Så nå er det bare å glede seg til en liten video fra turen. Abonner på youtubekanalen min så går du ikke glipp av den. Link finner du under her sammen med andre linker.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg