Bildedryss fra toget

Da har vi kommet oss et stykke på vei. Vi har kjørt over fjellet, jeg har sett et rådyr rett ved der toget kjører og har egentlig hatt en veldig fin tur så langt. Så mye vakkert å se på. Jeg sitter egentlig bare med nesa mot vinduet hele veien. Også har jeg fått tatt masse fine bilder. Bare se her.

Så mye fint å se på. Og alt dette før vi har ankommet Bergen. Jeg har en følelse av at det kommer til å bli mange bilder å velge mellom når jeg skal skrive innleggene denne uken. Det er jo veldig gøy. Også kan jeg legge noen ut her på bloggen og noen andre på instagram. Linken til instagram finner du Her.

Nå begynner baken å bli ganske nummen etter flere timer på både buss og tog så jeg gleder meg veldig til å strekke på beina når vi kommer frem.

I morgen begynner ferien for fult, men først skal samboeren min ha et intervju med en skole først. Så får vi krysse fingrene og håpe ting går i orden der. Han fortjener virkelig den jobben.

Så denne ferien ble plutselig enda mer interessant.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg