Bildedryss fra skogen

Da sitter jeg godt pakket inn under tepper etter å ha vært på en ganske lang og fin tur. Endelig har jeg fått meg en tur i skogen. Jeg måtte jo bort og se om det hadde smeltet der borte. Det er så klart mange veier som ennå ligger runder snø og is, men bare det å kunne bruke den ene veien som ikke var snø på føltes utrolig godt. Følger du meg på Snapchat eller Instagram så har du allerede sett videoene, men her kommer det også et stort bildedryss fra gåturen.

Nå har det kommet frem ganske mye grønt i skogen, men det er jo mye som ennå ligger under snø og is. Så jeg velger å vente med youtubevideoer. Denne turen kan ikke så lang tid å gå og jeg føler ikke det er så mye å filme ennå uansett. Så da får vi heller vente litt til og håpe at det blir mange varme dager fremover.

I dag var det ikke en veldig varm dag, men jeg måtte bare komme meg ut. Siden jeg er så heldig så fikk jeg også kjenne på noen vanndråper, men det gjorde ingenting. Det stoppet meg hvertfall ikke fra å gå tur. Jeg hadde det kjempe fint og jeg gleder meg skikkelig til å ta en sånn tur igjen. Neste gang skal jeg ta med meg kameraet mitt sånn at jeg kan ta enda flere bilder. Kanskje til og med noen fugler vil bli tatt bilde av. Dere kan forresten høre alle fuglene synge om dere sjekker ut Instagram eller Snapchat storyen min. Jeg heter Cathrineruth92 begge stedene.

Nå tenkte jeg å slappe av litt under dyna, få i meg varmen igjen og så blir det vel snart litt middag. Også håper jeg dere koser dere masse i dag. Det gjør hvertfall jeg.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg