Bildedryss fra helgen

Da har vi kommet oss trygt hjem etter 8 timer med kjøring. Det har vært en helt fantastisk flott helg, selvom jeg gjerne skulle ønske at kroppen min ikke gjorde så vondt. Jeg har allikevel hatt mye glede av den flotte naturen på vei hjem. Også har jeg tatt masse flotte bilder og filmet enda mer til en ny youtubevideo. Jeg tenker å ta det ganske rolig i dag, så den videoen setter jeg meg heller ned og redigerer i morgen. Bildene derimot skal dere selvfølgelig få se med en gang. Så vil jeg bare beklage for veldig dårlig med innhold på bloggen i dag, men jeg har virkelig ikke hatt sjans til å fokusere på skriving nå på vei hjem. Jeg hadde så vondt i magen at jeg holdt på å bli sprø, men i morgen blir det bedre. Og jeg er jo her nå. Så la oss ta en titt på alle de fine bildene fra turen hjem.

Og det var alt for denne gangen. De fleste vil nok si at de syns det har vært godt å komme hjem igjen, men jeg skulle helt ærlig ønske at jeg bodde i Bergen eller rundt der fordi naturen er virkelig vakker der borte. Det skal allikevel bli deilig å kunne slappe av og ikke trenge å sitte mer i bil. Også trengte plantene mine meg når jeg kom hjem igjen. Stakkars planter var jo helt desperate etter vann. Så det var jammen godt jeg kom hjem igjen til dem. Noen har savnet meg, mens jeg har vært borte.

Nå tenker jeg å ta livet helt med ro også får jeg sette meg i full jobb fra i morgen. Jeg kjenner at jeg trenger en liten pause etter den bilturen der. Moroa er over for denne gang, men det finnes jo mye annet gøy man kan finne på fremover. Det blir spennende å se hva det blir.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg