Bildedryss av vårens vakre farger

Våren er virkelig helt nydelig. Og vårblomster er noe av det vakreste som fins. Alle de flotte blomstene som dukker opp om våren sprer glede og gir naturen farge. For om våren er jo ikke landskapet blitt helt grønt ennå, men disse blomstene gir årets første farger. Og nå har dem jo kommet hit for fult. Hagen er full av flotte blomster. Så la meg få ta dere med på en skikkelig vårstemning her hos meg. Her får dere et bildedryss av vårens vakre farger.

Dette synet gjør meg veldig glad hvertfall. Hver eneste vår gleder jeg meg til å se disse blomstene. Og i år har vi jo vært så heldige å få dem rett utenfor døra, siden vi flyttet i desember. Jeg kunne aldri drømt om noe vakrere landskap rundt meg enn dette jeg har nå. Her trives jeg veldig godt og det skal nytes hver eneste dag.

Er du også sånn at du venter utålmodig på årets første vårtegn og blir så glad når de endelig kommer?

Om du vil se flere naturbilder, følge med på mine grønnsakplanter, urter og mye mer, bør du følge bloggen min på Facebook. Du finner den ved å klikke HER. I tillegg kommer det alltid mange gode oppskrifter som du absolutt ikke bør gå glipp av. Med andre ord er det mange gode grunner til å følge bloggen min.

2 kommentarer
    1. Fine bilder og de er deilig med våren. Gikk ca 4 km i skogen søndag og det var en de snø jeg måtte gå på enda. Men det var en lang vinter så det tar sin tid før det blir helt bart. Ha en fin dag.

      1. Åh det høres koselig ut. Ja, jeg husker jeg var veldig utålmodig på at det skulle smelte. Gikk i skogen, på stien og sklei på isen. Men nå blir det vel snart borte. Det har jo vært så varmt og godt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg