Beste boka jeg har lest

For første gang på veldig lenge har jeg funnet en bok som jeg liker å lese. Sophie Elise sin bok elsk meg er virkelig en av få bøker som har gjort at jeg bare vil lese mer og mer. Som regel begynner jeg på en bok og leser et par sider om dagen. Jeg legger den til slutt fra meg etter å ha lest 15 sider og begynner å bli lei av å lese, men denne boka har virkelig vært noe helt annet. Bare i dag har jeg kommet til side 74 og er snart halvveis. Må jo skryte litt av Sophie nå som faktisk har skrivd en såpass bra bok som til og med får meg til å ville lese mer. Hun skriver veldig bra blogg, men boka jeg nå leser er så mye mer enn det jeg hadde forventet. Eneste jeg klarer å tenke på som kan beskrive denne boka er WOW!! Utrolig bra rett og slett.

Dette er den første boka jeg virkelig har likt å lese og som har vært nærmest umulig å legge fra seg.

Mens jeg har vært helt oppslukt i denne boka har venninna mi sittet å tegnet med sitt nye tegnebrett på pcen. Det er egentlig veldig deilig å ha ei venninne som man kan være sammen med, men ikke alltid trenge å gjøre de samme tingene hele tiden. Allikevel er man der sammen og prater innimellom. Man trives i hverandres selskap uten å måtte føle at man må holde samtalen i gang. Man føler seg rett og slett litt hjemme om man kan kalle det det. Jeg syns det er veldig fint å ha et så flott vennskap som vi har og jeg setter utrolig stor pris på at jeg kan være meg selv selvom jeg er kjedelig, stille, lei meg, glad, rastløs, irritert eller lykkelig. Hun er der uansett. Hun lytter til det jeg sier og vi er rett og slett bare oss selv og aksepterer hverandre som vi er.

Men nå blir det film før vi skal sove. I morgen venter en ny dag med mye spennende, men det får dere ikke vite før i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg