Bedre middager fremover

Dagen i dag har vært ganske rolig, men samtidig ikke. For i løpet av dagen har jeg jo fått jobbet utrolig mye. Også har jeg lagd en veldig god middag. Endelig klarte jeg å komme i gang med noe litt bedre til middag som smakte godt. Nå følte jeg det hadde blitt for mye pølse, pizza og hamburger i det siste at jeg måtte ta meg litt i nakken. I tillegg var samboeren min innom butikken på vei hjem og fikk tatt en liten middagshandel. Om han ikke hadde gjort det så ville det blitt kyllingfilet resten av uka, men nå kommer det altså til å bli litt mer variasjon.

Jeg kan nesten ikke vente med å spise morgendagens middag. Så godt skal det altså bli å komme i gang med noe ekte middagsmat. For ting som f.eks kjøttkaker eller fiskeboller smaker så mye bedre når man har rotet middag i noen dager. Så nå er det bare for meg å finne frem poteter og grønnsaksblanding, så vil middagen smake utrolig godt fremover. Planene er jo allerede klare. Det er jo jeg som setter meg ned og lager handleliste. Jeg vet hva vi har og hva vi trenger. Så nå håper jeg jo at innleggene med ukens middager kan komme tilbake etter så mye surr og rot. For jeg deler jo det for å inspirere andre og surret er ikke veldig inspirerende.

I tillegg til dette middagsstyret så har jeg jo jobbet enormt mye med planlegging og jeg føler at jeg har kommet godt i gang hvertfall. Det som mangler nå er å sette meg ned og finne ut hvor mange innlegg jeg trenger med spooky season tema. Som f.eks oppskrifter og hobbyrelatert innhold. Hvilke dager skal jeg publisere hva? Så langt har jeg ikke kommet ennå, men med masse jobbing de neste dagene så kommer jeg nok i mål om ikke så alt for lenge. For jeg har en plan og mange gode idéer, så dette tror jeg kommer til å bli den beste spooky season på bloggen hittil. Det hjelper jo masse når man putter masse arbeid inn i det. Resultatet blir jo selvsagt mye bedre, jo mer du jobber. Jeg ser jo det på bloggen. Så da er det egentlig bare å jobbe enda mer utover kvelden og så kommer jeg vel i mål til slutt.

Utenom all denne planleggingen og middagsstyret så føler jeg meg generelt veldig bra. Litt vondt i kroppen og mye sliten, men jeg er vant til det og tar det egentlig med en klype salt. Dette har vært livet mitt så lenge så jeg vet jo at høsten og vinteren byr på problemer med både kroppen og psyken, men jobben min (bloggen og youtube) gir så mye glede at jeg klarer å gi meg selv mye glede i hverdagen. Også får jeg bare gjøre de fysiske tingene som å bake, gå turer og alt sånt når jeg orker. I mellomtiden har jeg mye å finne på når det kommer til planleggingen, som i dag.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Mye god mat man kan lage. Blir resteuke for min del. Skaffa noen pølser som jeg kan bruke til ditto ting. Tenkte at jeg sulle sykle en del utover nå, fant ei god sykkellykt i går. Man bør trimme litt, en fin ting er skogsturer som du er flink til. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg