Bedre mat fremover

Jeg må virkelig slutte å gå og legge meg etter å ha våknet tidlig. Hele dagen min blir jo borte, men nå er jeg hvertfall våken og klar for en ny dag. I dag har jeg en ting å gjøre og det er å bake sånn at jeg har ny oppskrift på bloggen i morgen. Også hjelper det for dagene fremover. For det jeg skal lage må i frysern. Det er så kjekt å ha noe man kan ta opp hvis man blir fysen på noe godt. Så det er altså planen for dagen.

I tillegg til planene så ville jeg vise dere at årets første tomat er moden.

Så nå begynner det virkelig å bli morsomt her. Tomater og agurker som kommer overalt. Og tomatplantene ute som trives veldig godt. Det kunne ikke vært bedre akkurat nå. Vel, faktisk kan det bli det. Jeg har nemlig bestilt noe spennende som jeg håper kommer en av de nærmeste dagene. Når det har kommet så skal jeg vise dere, men frem til da får det være en hemmelighet.

Med alt dette fortalt så er det vel egentlig bare for meg å sette i gang med dagen. Helst før jeg sovner igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor, men de siste dagene har jeg følt meg helt tappet for energi og vil bare sove. Bra vi har kjøpt inn litt kylling sånn at denne kroppen kan få i seg noe annet enn søppelmat. Faktisk gleder jeg meg skikkelig til å spise kylling igjen. Det begynner å bli en stund siden sist og det er så kjipt. For egentlig er det noe av det beste jeg vet, men i dag er det søndag og det betyr at det står fisk på menyen. Alt er bedre enn hamburger, kebab og pizza. Vi har spist det så mye at jeg er lei av det. Så forhåpentligvis kan vi få det litt på avstand og fokusere på mat som faktisk er bra for kroppen.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg