bedre kropp på kun 1 uke?

I går var vi og handlet inn til neste uke. Som jeg har fortalt dere så har jeg satt opp en matplan som (i følge Pintrest) skal være mat som får deg til å gå ned i vekt og generelt føle deg bedre. Jeg er ikke akkurat den som tror på mirakler, men om dette er sant og jeg kommer til å føle meg bedre etter denne uken så er jo det supert. Altså det er ingenting jeg heller vil enn å ha en kropp som er fornøyd, men vi får se hva som skjer i løpet av denne uken. Helt ærlig har jeg ingen tanker annet enn at det kommer til å bli gøy med et nytt eksperiment. Og etter å ha kjøpt inn alt dette vi skal spise neste uke så kan jeg nesten ikke vente med å sette i gang. Det er så mye godt som jeg gleder meg til å lage. Så jeg tror det kommer til å bli en veldig morsom og spennende uke. Jeg tror heller jeg aldri har hatt en så sunn handel noensinne. Noe som sier ganske mye ettersom vi hadde den måneden hvor vi skulle kutte ut ganske mye usunt. Jepp, jeg har dratt dette eksperimentet enda lengre.

Jeg har jo så klart ikke hoppet rett på dette eksperimentet uten å forberede meg først. Faktisk har jeg holdt meg unna godteri i mange dager allerede og nesten ikke drukket noe annet enn vann. Det har gått greit til nå så vi får se hvordan neste uke blir når jeg faktisk ikke kan røre noe sukker. Jeg skal heller ikke drikke noe brus, kun vann. Selvfølgelig skal jeg lage andre ting som kommer til å bli en erstatning for snacks og brus. Jeg kommer selvsagt til å dele alt med dere når jeg har kommet i gang med uken, men frem til da blir det hemmelig. Det eneste hintet jeg kan gi dere er at Pintrest mener at dette er mat som virkelig skal gi kroppen min et bedre liv på kun 1 uke. Om dette er satt sammen riktig eller om jeg får i meg nok/for mye av noe vet jeg ikke, men jeg har hvertfall gjort mitt beste med å sette sammen denne matplanen ved hjelp av Pintrest sine tips.

Hvis dette fungerer så kan det nok hende at jeg lager noe lignenede en annen gang. For hvem vil vel ikke gi kroppen sin det aller beste? Om det ikke fungerer så er det fortsatt ikke bortkastet. Jeg kommer uansett til å se på dette som en god idé fordi alt jeg har kjøpt inn er jo bra for kroppen. Det er ikke noe tabletter eller pulver som kroppen egentlig ikke skal ha. Kun helt vanlig mat, bare riktig mat. Vel, det er hvertfall det Pintrest sier. Og jeg tror nok det kan være bra for kroppen å komme seg vekk fra alt det usunne man dytter i seg, men som sagt er jeg veldig i tvil om det finnes en mirakelkur som dem beskriver det. Når det kommer til å gå ned i vekt og få mer energi igjennom kosthold så tror jeg ikke på noe rask løsning. For det har aldri vært noe rask løsning verken å gå ned i vekt eller noe som helst annet, men jeg liker å prøve ut nye ting og sette på matplan for nye prosjekter. Så da var det egentlig ganske lett å prøve ut disse tipsene på Pintrest, selvom jeg ikke tror på dem.

Jeg har prøvd å gå ned i vekt før med både piller, dietter og sulte meg. Ingen av disse ville jeg anbefalt. Om du sliter med vekten og du ikke klarer å gå ned så vil mitt beste tips til deg være å bli glad i deg selv akkurat sånn du er. Først da kan du gjøre endringer. Alt handler om å akseptere den du er, ikke endre noe for å bli fornøyd med deg selv. Du vil aldri nå det målet og bli fornøyd om du ikke starter med å akseptere og like den du er i dag. Så ikke synk ned til der jeg var. Hør på hva jeg sier nå. For jeg har lært mye siden jeg sist tok slankepiller, gikk på dietter og prøvde å sulte meg selv tynnere. Dette jeg gjør nå er kun for gøy. Jeg er fornøyd med den jeg er og jeg bryr meg ikke om hva andre mener om meg. Og det burde ikke du heller. Så hvis du er her for å finne slanketips så er du på feil sted. Om du vil se et morsomt eksperiment med tips fra Pintrest og har lyst til å verdsette den kroppen du har i dag. Vel, da er jeg stolt av deg! For da har du kommet et steg nærmere å være lykkelig. Og det er noe jeg håper alle vil oppleve i livet. Livet er for kort til å bry seg om hvordan man ser ut og føle at man ikke er bra nok.

Derfor håper jeg at folk er med og følger dette eksperimentet for moro og kanskje noen nye oppskrifter som smaker godt i sommervarmen. Ikke tenker at man må ha den perfekte kroppen. Ta på en bikini og føl deg fin. For du og din kropp er vakker uansett hva og det er ingen som bestemmer hva som er greit og ikke når det kommer til din kropp. Lev livet du vil leve og nyt den tiden du har. Hvis du ikke lever nå vil du angre når det er for sent å gå tilbake. Derfor har jeg sluttet med dietter og fokuserer heller på å ha det gøy og jobbe med meg selv. Og dette eksperimentet og planleggingen er veldig gøy for meg. Smake på nye ting, lage nye oppskrifter og dele alt med dere er gøy. Det håper jeg dere også syns.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Man kan få piller for det meste nå for tiden. Men forventningene er så ymse og det er sikkert mange som blir skuffet. En matplan er lurt, da er salg en god sak. Skal snart ut og unne meg en is og tar med melk fra Kiwi på veien hjem. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg