Bedre for hver dag

Dagene blir bare bedre og bedre. I dag har jeg faktisk fått ryddet en del i stua. Jeg fikk også bakt, men det gikk ikke helt som planlagt så den oppskriften må jeg nok ordne litt på og prøve igjen før den eventuelt blir lagt ut. Og jeg som hadde gledet meg skikkelig til å smake. Jaja, sånn er det bare når man tester ut nye oppskrifter. Ikke alle oppskrifter blir bra. Jeg lagde f.eks en oppskrift på pepperkakemuffins til jul i fjor som falt helt sammen. Jeg har også bakt en sjokoladekake som aldri ble helt stekt i midten og ble helt flat i midt, men det er sånt som skjer. Om jeg ikke hadde prøvd, endret og prøvd igjen så hadde ikke halvparten av oppskriftene mine vært så bra som de ble.

Ja, i dag ble det ikke sånn som jeg håpet, men det betyr jo ikke at jeg ikke kommer til å få det til neste gang. Eneste som mangler nå er å fylle opp skapene igjen. For nå har jeg egentlig veldig lite Ingredienser til å bake noe som helst. Mye jeg brukte i dag er faktisk tomt nå. Så da blir det ikke noe baking før til helgen igjen. Frem til da får jeg finne på andre ting å gjøre.

Siden jeg har gjort ganske mye i dag allerede tenkte jeg å ta det litt rolig resten av dagen. Nå har jeg og samboeren min sittet og spilt litt UNO etter at han kom hjem fra jobb. Det stemmer. Han er frisk igjen og heldigvis var det ikke corona. Bare en veldig slitsom forkjølelse, men det er jo tiden for det nå. Håper allikevel ikke jeg blir syk nå som jeg endelig har fått tilbake energien og det gode humøret. Jeg syns det er så godt å være i gang med husarbeid, hobbyer og alt sånt igjen.

Som dere kanskje har skjønt så er jeg allikevel veldig forsiktig med å gjøre for mye. Det har gått bra i et par dager nå, men jeg vil ikke ta noen sjanser. Derfor prøver jeg å ta det litt rolig på ettermiddagene og kveldene, hvertfall nå i starten. Også blir det vel litt mer å gjøre etterhvert. Jeg har jo planer og en LANG liste med ting jeg har lyst til å gjøre. Så vi får se om jeg ikke snart får kommet i gang med masse gøy snart, men nå trenger jeg virkelig å hvile kroppen etter en helt fantastisk dag hittil.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Bra at dagene går bedre og bedre. Sovna kl 20 i går kveld og det var deilig. Var sliten etter helga etter besøk som krever sitt på mange måter. Så den beste delen av helgen var lørdag formiddag da jeg var i bassenget her i byen. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg