Bare å sette på julemusikken

De siste dagene har jeg spilt inn videoer, handlet inn masse julemat og litt mer julepynt, jeg har bakt masse og fått redigert noen videoer klare til youtube. Så mye har skjedd de siste dagene at det har  ært godt å bare slappe av om kveldene med julefilmer. Og i går tok jeg det helt ut og lagde til og med kakao. Om du vil få med deg den beste kakaoen jeg har smakt så kommer oppskriften ut her på bloggen allerede på torsdag. Den vil dere ikke gå glipp av.

Akkurat i dag tenkte jeg å fortsette med litt baking. Det er masse som skal bakes og jeg har lyst til å ha mest mulig klart til desember. Selvfølgelig blir det en del baking også i desember, men jo mer jeg blir ferdig med nå, jo mer kan jeg gjøre av andre ting. Som f.eks se julefilmer og lage god julemat. Også har jeg fortsatt noen få kort igjen å lage til jul. Jeg har virkelig lyst til å få mest mulig ut av julen i år. Derfor skal jeg sette på julemusikk og kose meg med en ny bakedag.

Det blir veldig moro å dele alle disse oppskriftene med dere fremover. Jeg har jo så vidt begynt å dele litt, men dette er jo bare en bitteliten smakebit på hva som kommer fremover. Så ikke glem å følge bloggen på facebook. Linken finner du under her, sammen med linken til min youtubekanal som også vil bli stappfull av innhold til jul. Du vil ikke gå glipp av dette!

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Du er tidlig ute men det er greit det. Erfaring viser at det er lurt, skal kjøpe gavene tidlig. Så tar jeg resten derfra, blir mer og mer jul i butikkene og da veit man hva som skjer. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg