Bakte litt

Jeg så jo Jeg skulle prøve å bake litt og det ble det også. Ikke sjokoladekake, men solskinnsboller. Det ble steking av de og brettspill med samboeren min samtidig. Multitasking. Også fikk vi jo noe å kose oss med, mens vi spilte. Vi satt faktisk med en runde monopol i hvertfall 3 timer. Det ble en veldig lang runde og vi var ganske slitne og lei da jeg til slutt stakk av med seieren.

Nå har samboeren min gått å lagt seg, men det klarte ikke jeg. Så da blir det nok stua på meg i natt. Jeg håper ting blir bedre etterhvert. Jeg vil jo helst ligge på soverommet jeh også, men så får jeg bare ikke sove. Det å sitte i senga og ikke få sove orker jeg ikke i lengden. Da vil jeg heller slappe av i stua til jeg endelig får sove.

I morgen håper jeg at jeg har energi for jeg trenger fortsatt en kake. Så får vi bare se hva dagen bringer. Det er ikke satt noen planer, men vi kommer vel opp med noe. Kanskje vi får sett en film eller noe sånt.

Men nå kjenner jeg det er på tide å lukke øynene. Hvor lenge det varer før jeg er lys våken igjen vet jeg ikke. Jeg håper egentlig jeg får sove for jeg er egentlig ganske utslitt. Det har vært en lang og fin dag. Jeg har fått gjort mye og samboeren og jeg har hatt det veldig koselig sammen. Så da gjenstår det bare litt søvnen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg