Bakt mye godt i natt

“Du har ikke så mye annet å finne på da” kommer det fra venninna mi over snapchat. Sant nok, men jeg trengte vel kanskje ikke gå helt bananas på kjøkkenet. Det var gøy da. Jeg fikk bakt en del og det er ting som går an å spise til frokost, ha ved siden av suppe osv. Faktisk har jeg allerede satt meg ned og smakt på noe av det. Mm… Det var utrolig godt!

Samboeren min har mye å velge mellom til frokost i morgen hvertfall. Jeg hadde bakt cookies og det kan dere finne oppskrift på hvis dere går 2 innlegg tilbake på bloggen. I tillegg har jeg bakt brød og rundstykker med gresskarkjerner. Jeg har også bakt pizzasnurrer og ostebriks.

Nå er jeg hvertfall ferdig for i natt og ligger å slapper av foran tv-en. Her blir jeg nok til jeg sovner. Med supernatural og en flaske med iskaldt vann. Akkurat nå har jeg det veldig bra. Det har vært veldig godt å bare gjøre akkurat det jeg vil. Og apropos hva jeg vil så har jeg bestilt noe fra nettet igjen. Hva det er får dere se når det kommer. Jeg kan si såpass at det er litt klær og litt pynt. Det blir veldig gøy å vise frem når det kommer hvertfall. Noe er fra Ragnaråkk og noe er fra en UK nettbutikk. Då det blir veldig spennende. Men nå tenkte Jeg at dere skulle få se litt bilder av det jeg har lagd.

Så nei, jeg har faktisk ikke så veldig mye annet å finne på. Når jeg faktisk har energi til å bake så syns jeg det er veldig gøy. Når det kommer til oppskriften på brød og rundstykker så har jeg ikke det. Jeg bare blandet mel, gjær og vann. Jeg tilsatte gresskarkjerner og stekte de på 180°c til det så greit ut. Så “enkelt” kan det faktisk gjøres. Det luktet hvertfall utrolig godt av bakevarene og de ser veldig gode ut, så får vi satse på at de smaker godt også.

Nå har jeg spist så mye at jeg nesten sprekker. Her er det ikke plass til å smake på noe mer. Kanskje til frokost, men nå skal ikke jeg spise noe mer i natt. Nå blir det å legge fra meg mobilen og bare slappe av. NÅ er jeg ferdig med å bake og spise.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg