Bakt flere julekaker

Da var det en liten pause. I dag har jeg faktisk fått lagd to deiger til noen veldig gode julekaker. Bare å krysse fingrene og håpe disse blir like bra som de som allerede har kommet i kakebokser. Det begynner å bli noen slag nå, men jeg er ikke ferdig med å bake ennå. Når jeg sa at jeg skal gjøre alt for at denne julen skulle bli perfekt så mente jeg virkelig det. Og hva er vel mer perfekt enn et nydelig kakefat med mye å velge mellom?

Det blir ikke bare de julekakene, men også andre type ting jeg også har planer om å lage. Så når alle kakeboksene er fylt opp så er det fortsatt mye jeg kan bake som ikke trenger en slik boks. Jeg kommer med andre ord til å fylle opp denne bloggen med mange oppskrifter og bilder på mye godt dere også kan lage til jul. Det å holde på disse hemmelighetene til de er ute på bloggen er veldig gøy, men jeg har også bare lyst til å fortelle det med en gang (noe jeg ikke skal gjøre). Jeg kommer hvertfall til å ha en ganske fantastisk tid fremover fylt med mye gøy. Ja, jeg vet jeg har sagt det før, men jeg må si det igjen.

Så da er altså to deiger ferdige. De skal få ligge i kjøleskapet i et par timer (hvertfall) og slappe av sånn at jeg også kan slappe av litt. Det gir meg også tid til å holde på litt med bloggen. For det tar faktisk en god del tid i løpet av en dag hvis man vil ha en bra blogg. Så jeg sitter ofte å skriver, planlegger og tenker. Jeg tjener ikke noe, men dette er faktisk en fulltidsjobb og jeg elsker hvert sekund. Dessuten er det veldig greit å ha noe man faktisk må gjøre i løpet av en dag, selvom man bare går hjemme. Det er jo det som er så fint med bloggen. Når man tar det seriøst så er det mye jobb, ansvar, men også moro i løpet av en dag. Så nå tenkte jeg å forberede noen innlegg og så blir det vel å kikke litt på Pintrest igjen. Jeg har lyst til å finne et par ting (hemmelig) til jul som jeg kan lage, men som ikke trenger en boks. Så da blir det litt jobb før jeg skal bake ferdig de to deigene litt senere i kveld.

Ellers har jeg bakt mer. Det ble nemlig tacopizza til middag i dag. Så da ble det ganske mye baking i dag og det er noe av det beste jeg vet. Så med andre ord gjør ikke det noe. Dagen i dag har vært utrolig fin. Det har blitt litt yatzy med samboeren min (nei, vi blir ikke lei).

Følg bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av oppskrifter og mye annet koselig til jul.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg