Baking, youtube og Batman

En ny dag er her og etter å ha sovet, våknet om hverandre så er jeg endelig helt våken og klar for dagen. Ja, nå har jeg vært våken en liten stund, men det er ikke mange timene. På de få timene jeg har vært våken så har jeg i det minste fått kommet i gang med å bake. Jepp, jeg er i gang med enda en bakst her. Så nå blir det mye spennende på bloggen fremover. Jo mer jeg får lagd nå, jo mer kan jeg fokusere på andre ting. Som jeg har sagt tidligere så gjelder det å planlegge godt. Denne helgen skulle jo være det, men jeg er jo så heldig at jeg får tatt en skikkelig fin tur i stedenfor. Og de forberedelsene før helgen har jo gått kjempe fint. Jeg var litt redd for at ting skulle gå galt og at jeg ikke skulle rekke alt sammen, men det er utrolig hva man får til om man bare planlegger. Så da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang det dukker opp noe eller jeg har lyst til å dra et sted. For alt handler om forberedelser og planlegging.

Nå får jeg komme meg tilbake til bakingen, men ikke glem å se ukens youtubevideo. Denne gangen gikk jeg den stien inn i skogen som jeg fortalte dere om. Der fikk jeg filmet både sommerfugler og ei lita humle. Det var som vanlig en flott tur, men dette var ekstra koselig. Nå som det har kommet så mange flotte blomster i skogen så er det ekstra fint å gå tur og filme. Og om du liker videoen ville jeg satt veldig stor pris på om du gav den en tommel opp. Link til youtubekanalen min finner du nederste i dette innlegget.

Resten av dagen kommer jeg nok til å prøve og bake litt til. Jeg har virkelig lyst til å bake masse nå og det må utnyttes. Vel, så lenge jeg ikke sliter meg helt ut. Så det blir nok en del pauser som vanlig. Kanskje jeg ser mer Gotham. Det er så spennende og liker virkelig å følge med på det. Noe som gjør at jeg vil se alle Batman-filmene også. For det er noen jeg ikke har sett, som jeg kanskje burde se. Også er det en film jeg burde se om igjen fordi jeg ikke husker noe av den. Så hvem vet. Kanskje det er et Batman-maraton i fremtiden.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Smaken av en tropenatt blir det kanskje men det kan fort snu. Har fortsatt ikke prøvd badevannet i år men skal til uka. Nå er det siste innspurt på klesvasken. I morgen skal klippe meg men skal gjøre det enda en gang i juli før jeg skal i bryllup i august, ikke jeg som skal si ja men en nevø. Best at jeg rydder litt her før helgen nå. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg