Baking og middag

I natt skulle jeg egentlig vise dere hva jeg hadde bakt, men når jeg skulle begynne å steke så var jeg så utslitt at jeg ikke orket noe. Jeg ville bare bli ferdig og gå å legge meg så det var det jeg gjorde. Før jeg begynte å steke så tok jeg noen bilder så jeg tenkte at jeg hvertfall skulle vise dere dem.

Over her ser dere altså hva den store deigen ble til. Knuter fylt med urtesmør, ostebriks og små rundstykker. Før steking penslet jeg rundstykkene og drysset sesamfrø over.

Som sagt var jeg veldig sliten og det endte med at jeg gikk å la meg. Jeg sovna med en gang, men det er jo ikke så rart med tanke på hvor mange klokka var da jeg var ferdig.

Når jeg våknet var jeg ennå litt sliten, men da var det midt på dagen og jeg måtte få lagd noe middag. I dag var det litt ekstra gøy med middag fordi jeg skulle prøve ut noe jeg aldri har lagd før. Det ble crispy chicken til tacoen i dag og det var så utrolig godt. Med masse godt av grønnsaker, hjemmelagd guakomole og rømme. Mmm… og alt jeg trengte å gjøre var å ta en pose med Crispy chicken mix og litt olje i en bolle. Så kuttet jeg opp 2 kyllingfileter i små biter, blandet det sammen og la de på et brett inn i ovnen. Kjempe enkelt og utrolig godt.

Så ble det middag i dag også. Ikke bare ble det middag, men det ble en skikkelig god og smakfull middag også. Eneste som er kjipt nå er at jeg er helt utslitt. Derfor tenkte jeg å slappe av litt og så skal jeg gå en tur etterpå. Forhåpentligvis føler jeg meg bedre da eller så blir det en ganske kjip tur. Vi får se om det hjelper med 1 time på madrassen i stua. Hvis ikke tror jeg det blir tidlig kvelden på meg i dag fordi nå er kroppen skikkelig kranglete.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg