Baking: favoritt nettbutikk

Reklame | Slikkepott.no

Om du har fulgt bloggen min siden jul så har du sikkert lest om Slikkepott.no fordi dette er en nettbutikk som jeg har handlet fra flere ganger. Det er en nettbutikk med alt mulig til baking. Og siden jeg er såpass glad i å bake så må jeg jo ha en nettbutikk som har mye forskjellig. På Slikkepott finner jeg meste av utstyr. Ja, jeg har jo til og med kjøpt kjøkkenvekten min derfra. Den  har virkelig vært nyttig. Før måtte jeg jo søke opp hvor mye alt var i dl fordi jeg ikke eide en vekt, men så fant jeg en utrolig billig vekt på Slikkepott så nå slipper jeg det. Her kan dere se vekta jeg kjøpte fra Slikkepott.

Ja, den er utrolig liten og flat. Det vil si at den passer hvor som helst. Har man ikke så god plass så er jo denne utrolig kjekk å ha. Jeg har allikevel lyst på en annen kjøkkenvekt som dem har. Den er lys rosa og er en gammeldags kjøkkenvekt. Så dere skal ikke se bort i fra at jeg kjøper den etterhvert. I tillegg til kjøkkenvekten har jeg en ganske lang ønskeliste fra Slikkepott fordi dem har så mye fint. Også er det veldig mye tilbud der hele tiden.

Hvis du er glad i å bake er denne nettbutikken verdt å sjekke ut. Dette er min absolutt favoritt nettbutikk når det kommer til baking og det er jo noe av det jeg bruker aller mest penger på. Jeg har en god del bakeutstyr, men man kan jo aldri få nok. Dessuten har Slikkepott.no ganske bredt utvalg når det kommer til temaer. Enten man skal bake til noen som liker musikk eller fotball så finnes det både strøssel, muffinsformer og kakeformer til det. Også har dem mye til baby shower og bursdager generelt, men min favoritt er alle de forskjellige aromaene og fargene dem har. Det gir meg lyst til å bake og prøve ut masse nytt. Så når jeg får råd så skal jeg definitivt handle inn noe spennende og prøve meg på noe jeg ikke har prøvd før.

Ja, det er med andre ord mange grunner til å handle fra Slikkepott. De har mange tilbud, godt utvalg, mye spennende og greie priser. I tillegg har dem lave fraktkostnader og om man handler for over 1000,- så får man fri frakt. Også har dem en ryddig nettside som gjør ting veldig enkelt å handle fra. Jeg digger virkelig Slikkepott.no og tenkte kanskje dere også ville sette pris på denne anbefalingen fra meg. For de har virkelig en veldig bra nettside.

Har du hørt om nettsiden før? Pleier du å handle derfra?

Liker du å bake og trenger noe så vil jeg hvertfall anbefale denne nettsiden. Jeg har aldri hatt noe problemer med dem og liker dem veldig godt. Så neste gang du trenger noe til baking så kanskje du handler på
Slikkepott.no sånn som meg.

Følg bloggen på facebook HER for flere anbefalinger. Og ikke glem alle de gode oppskriftene jeg deler.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg