Bakedag med julemusikk

I går kveld ble det litt jobbing med både oppskrifter og julekort. Når det kommer til julekortene så er det mye igjen ennå, men jeg har absolutt kommet langt. Det er ikke veldig mye igjen før jeg kan legge dem i konvolutter. Den største jobben er jo å skrive og det er jeg jo ferdig med. Nå holder jeg på med stempling. Alt dette kommer i en egen youtubevideo. Da får dere se hvor mye jobb det har vært å lage disse kortene. Absolutt verdt det da!

I dag blir det å gjøre litt andre ting. Som jeg fortalte i går så har jeg lyst til å komme i gang med julebakst, men da kommer jeg til å prøve ut noen av de litt mer vanlige tingene og sparer de beste oppskriftene til nærmere jul. Det vil allikevel være bakst som passer perfekt til kakefatet i julen.

Dagen i dag blir altså brukt til baking. Om jeg lager kun en oppskrift eller flere vet jeg ikke før jeg har begynt, men baking blir det hvertfall. Og det kommer til å bli så koselig. Jeg skal sette på en av disse youtubevideoene med julemusikk og julebilde. Så skal jeg bare fortsette med det gode humøret og julestemningen fra i går. Også får vi se hvordan denne dagen blir. Selvfølgelig vil det komme en oppdatering på dagen litt senere i dag. Da får dere vite hvor mye jeg har fått bakt og eventuelt andre ting jeg har funnet på.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg