Bakedag igjen

En ny uke og en ny start. Jeg har jo snakket om at fra i dag av må jeg prøve å komme tilbake til rutinene. Det startet hvertfall veldig bra. Nå har jeg spist frokost og kommet godt i gang med dagen. Neste på listen er å finne noen oppskrifter som jeg kan bake i dag. For jeg har lovet samboeren min å bake noe som han kan spise til frokost fremover. Så det blir dagens oppgave.

Jeg hadde egentlig lyst til å gå meg en lang tur i dag, men det kommer jo flere dager og enda viktigere vil det komme dager der jeg faktisk har nok energi i kroppen til å ta den turen. Akkurat nå tror jeg baking er mye lurere. Da kan jeg i det minste få de pausene jeg trenger. Det er ikke like lett når man går tur i skogen. Også er jo ikke det akkurat noe gøy å gå tur når man egentlig ikke orker det. Så da får jeg heller utsette det litt, men det er ikke lenge til jeg tar en tur for jeg kjenner at det trengs.

Nå blir det hvertfall baking. Jeg kommer til å lage litt forskjellig i dag sånn at jeg har noen oppskrifter fremover også. Så da kan jeg nok bli litt opptatt, men da har jeg jo litt å fortelle når kvelden kommer og jeg er ferdig. Akkurat nå blir det fult fokus på baking sånn at jeg har mange nye oppskrifter til dere, men først må jeg jo lete etter inspirasjon og skrive ned oppskrifter. Det blir hvertfall spennende å se hva jeg kommer opp med nå. Jeg har jo allerede prøvd veldig mye spennende, men det finnes nok masse nytt å prøve også.

Før noen spørr så vil jeg bare fortelle at jeg ikke setter noe dag for når jeg skal gå tur fordi jeg har slitt veldig med utmattelse de siste dagene. Det høres kanskje rart ut når jeg har gjort så mye, men den utmattelse kommer smygende og kan være ganske uutholdelig når den først setter seg i kroppen. Jeg skulle gjerne gått mange turer, plukket masse blåbær og filmet til nye videoer, men akkurat nå har det ikke vært så greit. Så da må jeg gjøre det kroppen min orker selvom hodet mitt skriker av rastløshet og lengter etter skogens stillhet og friske luft. Også får man bare krysse fingrene og håpe at det vil komme flere gode dager for kroppen min før vinteren slår meg i bakken med kulden.

Nå skal jeg hvertfall kose meg med baking og det skal ingenting stå i veien for. Her skal det bakes så mye at frysern blir full. Vel, kanskje ikke helt full. Greit å ha litt plass til middager også, men mye baking skal det hvertfall bli. Så da er det bare å sette i gang. For i dag skal jeg kose meg masse. Særlig nå som kjøkkenet er nesten helt ryddig.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg