Bakedag

Endelig kan jeg bruke dagen i dag til å bake. Og ikke bare det, men jeg kan også bruke de nye silikonformene jeg har kjøpt. Noe som åpner opp så mange muligheter. Det var faktisk vanskelig å velge hva jeg skulle lage fordi det er så mye godt, men til slutt fikk jeg bestemt meg. Også kommer det jo flere dager så jeg kan jo bake enda mer da. I dag skal jeg hvertfall prøve å bake 3-4 forskjellige ting. Hva dette er får dere vite når oppskriftene kommer ut på bloggen. Første oppskriften kommer jo allerede om 2 dager.

Dette kommer til å bli så gøy. Jeg har virkelig gledet meg masse til å få brødformen. Dere tenker kanskje at det er kun brød man kan bruke den til, men det er så mye mer enn det. Og en av de tingene skal jeg lage i dag. Den brødformen kommer nok til å bli flittig brukt. Jeg har virkelig savnet en liten brødform og snart har jeg to. Jepp, jeg har bestilt en til. I tillegg til andre type former. Dette skal jeg så klart vise dere når det kommer, men det kan ta sin tid for alle silikonformene er her. Med alle de formene er jeg hvertfall klar for mange nye og spennende oppskrifter. For det har vært litt mangel på diverse bakeformer. Jeg hadde en del før, men noe av det var så gammelt og slitt at de måtte kastes. Heldigvis skal det litt mer til før silikonformer slites ut.

Som sagt blir dette en skikkelig bakedag. Jeg har ikke bare planlagt alt sammen, men jeg har også gjort klart på kjøkkenet for baking. Dette har jeg gledet meg skikkelig til, men jeg fikk ikke begynt før all oppvasken var vekk og benkene var rene. Vel, de er det nå så da er det på tide å hoppe opp av sofaen og komme i gang. For jeg har veldig mye å gjøre og dette kommer til å ta hele dagen. Særlig med tanke på at jeg trenger å hvile inni mellom også. For ellers kommer jeg nok ikke til å få gjort halvparten. Så la bakedagen begynne!

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg