Bake snart?

Og så var det på tide å ta en liten pause fra husarbeid og alt mulig annet som foregår her. Jeg har nemlig fått lagt sammen alle klærne som jeg vasket for et par dager siden. Det er såpass varmt her inne at det tørker ganske fort. Så da har jeg altså lagt sammen 5 runder med klesvask. Da er det vel bare å fortsette å vaske klær til det er tomt. Ja, jeg har faktisk satt på dagens første vask allerede. Jeg har også fått filmet noe av planteoppdateringen til neste uke. Også har jeg stått ute en god stund og snakket med huseieren.

Her går det unna med ting. Jeg føler meg faktisk ganske bra etter en god natt søvn. Gårsdagen var litt slitsom, men heldigvis går ikke det utover dagen i dag. Noe som gjør meg ekstremt glad fordi jeg hadde så lyst til å få vasket mer klær og gjøre mest mulig nå som samboeren min er på jobb. For når han kommer hjem så må jeg jo lage noe middag og så er det vel på tide å slappe av. Som jeg har sagt før så liker jeg best å gjøre ting når jeg er alene hjemme. Det er da jeg føler at jeg har mest energi.

Nå har jeg jo allerede gjort ganske mye så jeg tror jeg kommer til å jobbe litt frem til klesvasken er ferdig. Også kan jeg henge opp og sette på en ny vask etter det. For jeg stopper ikke før begge tørkestativene igjen er fulle. Når de er det så blir det nok å ta en liten pause fra klesvask i noen dager. Og da finner jeg sikkert noe annet å holde på med. Jeg har jo blant annet en del oppskrifter å prøve ut. Det er heller ikke lenge til oktober starter og da er det ganske mye som skjer. Noe jeg gleder meg spesielt til er når vi kan kjøpe gresskar og begynne å pynte ute.

Men i dag blir det altså å vaske klær og jobbe en god del inni mellom. Da får jeg gjort ganske mye, men jeg slipper å slite meg helt ut. Det har jo blitt en god del nå så da får jeg roe det litt ned, selvom hodet mitt vil gjøre alt mulig på en gang. Noe som ikke går i lengden. Så da får jeg heller sette meg litt ned i dag og jobbe sånn at jeg faktisk klarer å fungere de neste dagene også. Bare det å få vasket masse klær er jo helt fantastisk. Så får vi se om jeg ikke får bakt noe spennende en av de nærmeste dagene. Hvis ikke jeg finner på noe gøyal middag da. Jeg har mange idéer, men det å velge ut hvilken jeg skal starte med er litt verre.

Hva er dine planer for dagen?

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Henta ei ny bok jeg hadde bestilt så var det hjem og rydde. Nok av skittentøy selv om jeg er alene. Er tidlig oppe og det er grunnen til at jeg blir fort om kvelden. Men litt tid til vasking blir det, så i dag tok jeg både bad og kjøkken. Tar litt om gangen men det er ikke rent så lenge av gangen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg