Avisintervju om psykisk helse

Da har intervjuet blitt publisert i nettavisen. Du kan lese alt ved å klikke deg inn HER. Det er gratis å lese + artikler ut måneden om du ikke har det.

RB kontaktet meg for en liten stund siden og ville at jeg skulle snakke om psykisk helse. Dette krevde veldig mye mot, men jeg sa ja. Grunnen til at jeg sa ja er fordi temaet er så utrolig viktig. Det er så mange der ute som sliter og som føler seg alene med sine problemer. Så denne unike muligheten jeg fikk var rett og slett for viktig til å si nei til. Jeg samlet derfor mot til å være helt åpen og 100% ærlig i dette intervjuet. Og håper selvfølgelig at jeg kan være med å gjøre en liten endring. Om ikke i systemet så hvertfall i noen sitt liv.

Hvis du sliter så kontakt fastlegen din sånn at hen kan hjelpe deg til å få hjelp. Det finnes også andre steder der du kan snakke med noen som faktisk lytter.

Kontaktinformasjon:

Mental helse hjelpetelefon: 116 123

LFSS: chat på nettsiden LFSS

Du finner mer på denne siden:

Http://Hjelptilhjelp.no/

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg