Atria Sköllersta

Min tur til Sverige begynte helt perfekt. Ikke bare fikk jeg tilbringe masse tid med dama mi, men vi finner på nye ting hver eneste gang. Denne gangen tok vi vårt første eventyr allerede FØR vi hadde kommet hjem. Vi stoppet innom et sted som solgte korv og mye annet godt.

Ved siden av selve fabrikken, kan man handle i en liten butikk. Selvom den er liten, er det veldig mye godt å velge mellom. Og prisene er faktisk ikke så ille. Jeg ble veldig overrasket da jeg fikk se at en stor falukorv kostet 30,-. Her gjør dem virkelig noe riktig! Og det var veldig populært. Folk hamstret som bare det. Og med god grunn. Deres falukorv er den beste jeg har smakt!

I tillegg til pølser i alle mulige smaker og tykkelser, hadde dem andre ting som kunne vært spennende å teste ut. Men denne gangen ble det ikke så mye. Vi kjøpe en pakke med ostepølser og en falukorv, men jeg kommer definitivt tilbake for mer når jeg skal hjem fra Sverige. Er det noe jeg virkelig må ha med meg hjem så er det falukorven. Like god varm, som kald.

Jeg tok med meg falukorv og ostepølser, men også en veldig fin opplevelse. Det er alltid moro å oppleve nye ting og dette var virkelig gøy å få med seg. Men jeg har merket at alt blir et eventyr når man deler opplevelsene med noen som er så fantastisk som det dama mi er. Bare en tur i butikken blir jo et eventyr med henne. Nå sier jeg ikke at det er eneste grunnen til at dette var en opplevelse jeg virkelig setter pris på å ha opplevd, men hun gir virkelig det lille ekstra til våres opplevelser sammen.

Hvis du ikke vil gå glipp av flere spennende reisetips og masse bilder, burde du følge bloggen på Facebook HER. Du kan også følge meg på Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Der legger jeg ut litt mer/annet innhold enn på bloggen.

2 kommentarer
    1. Det er mye god mat i slike butikker.. Fine bilder og jeg er sikker på at dere har en fin høst sammen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg