Atomic beach

Når du hører navnet Atomic Beach, tenker du kanskje på en eksotisk strand i det varme utlandet. Men neida. Dette er faktisk i Sverige, nærmere bestemt byggningesand. En liten og utrolig fin plass som er perfekt for bading og soling. Det er langgrunt og varmt i vannet. For ikke å snakke om den vakre utsikten. Så her kommer et lite bildedryss fra min dag på stranda med jenta mi 22/06.

Dette var min første dag på denne stranda. Jeg har aldri vært her før. Vi prøvde å finne frem i fjor, men det var ikke så lett å finne i mørket. For da skulle vi egentlig nattbade. Istedenfor ble det en tur i skogen der vi ikke så noe som helst og måtte bruke lommelykta på mobilen for å ikke gå på noe.

Siden det var såpass fint der, måtte vi jo ta en tur til før jeg måtte hjem til Norge igjen. Og det blir jo ikke tur uten å ta noen bilder. Så da blir det et lite bildedryss fra turen 27/06.

Denne dagen var veldig fin, men det var ganske kaldt å prøve og sole seg. For når vi kom frem til stranden, var det full storm. Altså det blåste så sykt mye at vi så vidt fikk lagt ut teppet. Vannet var varmt da, men det hjalp jo fint lite når jeg kom opp igjen. Veldig synd, men jeg fikk i det minste noen kule bilder av bølgene. Og dem som kjørte rundt på vannet hadde hvertfall perfekt vær.

Dette var jo bare en liten smak på årets sommer. Så hvis du ikke vil gå glipp av flere sommertips og mange fine bilder, følger du bloggen på Facebook HER. Du kan også følge meg på Instagram HER om du vil se masse andre bilder og videoer. Jeg legger jo ut mye på storyen bl.a. Så her er det mye spennende å følge med på.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg