Årets julekalendere

Dette innlegget lovet jeg dere for en stund siden og bildene+overskriften har faktisk ligget i dette innlegget som en kladd en god stund nå, men så gikk jeg inn for å sjekke hva som faktisk lå under kladd. Blant annet var det dette innlegget. Så her er nå dette innlegget som jeg egentlig lovet dere for en stund siden. Nå er det jo fortsatt en stund til 1. desember så jeg har jo forsåvidt god tid ennå, men nå er det hvertfall her. Så la oss se hvilke julekalendere jeg har kjøpt til meg og min samboer. For jeg tenkte at i år skal vi virkelig ha alt og hva er vel en jul uten julekalender? Vi har jo ikke barn så da må vi jo ha kalender selv. Her er de jeg valgte ut til oss i år.

I år får jeg Milka og samboeren min får Oreo julekalender. Om du lurer på hvor jeg har kjøpt disse så var det på Klippkungen. De har ikke toll eller noe sånt. Alt er inkludert i prisen. Nå er jeg ikke helt sikker på prisen på disse, men jeg tror de kostet 169,- pr stk. I forhold til prisene i Norge så syns jeg det var helt greit å betale den prisen for disse. Også er jeg veldig spent på hvordan det smaker. Jeg har jo smakt Milka før, men det er veldig lenge siden og det var kun den vanlige sjokoladen. Her er det jo litt forskjellig. Som regel ville jeg gått for smartis eller kinder, men jeg tenkte det kunne være gøy å prøve noe helt nytt.

Nå har vi hvertfall julekalender klart, julepynten og treet er også oppe så da kan egentlig julen bare komme. Jeg er helt klar og vi har mange koselige planer for julen selvom vi skal være hjemme. Det eneste jeg skal i julen er å hente alle pakkene og dra på gravene. Så da blir det nok av tid til alt mulig annet gøy her hjemme. Mange flotte filmer som bare venter på å bli sett. Mange gode oppskrifter jeg nesten ikke kan vente med å prøve. Ja, her blir det JUL eller det er det jo allerede selvom vi ikke har kommet til desember ennå. Jeg er hvertfall helt inn i julen. Det eneste som mangler nå er julekalender på tv. Jeg har nemlig bestilt noe jeg håper kommer før 1. desember for da skal vi jo begynne å se på det. Så jeg krysser fingrene og håper det snart er her.

Har du julekalender i år? Hvilken?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg