Årets julegaver

Etter shopping og mye kjøring i bil de siste par dagene, ble det en veldig rolig dag i går. Vel, bortsett fra en tur til systembolaget. Og det var litt irriterende, for når vi kom til kassa og jenta mi skulle betale så måtte jeg vise legitimasjon. Lommeboka mi hadde jeg jo ikke med meg, så da fikk vi beskjed om at vi ikke fikk med oss alkoholen før vi hadde hentet det. Heldigvis kom jeg på at jeg hadde passet mitt i veska i bilen. Så da gikk alt i orden ganske fort. Det morsomme var at han bak kassa ble litt pass da han så at jeg var 30 år. Jeg har jo ikke noe i mot å bli spurt om legitimasjon, men det er ganske kjipt når man ikke har det på seg.

Men jeg tenkte siden det var en rolig dag i går så kunne jeg vise dere hva jeg fikk til jul. For jeg spurte på facebookgruppen til bloggen om jeg skulle poste bilder av dem. Flere sa ja, så her er alt jeg fikk til jul i år:

Over her ser dere altså hva jeg har fått. Så mye fint og alt var jo helt min smak. Mye av dette har jeg jo ønsket meg.

Noe jeg virkelig har trengt er en større dyne. Litt kjipt å dele en liten dyne når jenta mi er på besøk. Så da fikk jeg både dyne og dynetrekk. Jeg gleder meg til å pakke ut det når jeg kommer hjem igjen.

Julepynt er jo alltid en perfekt julegave til meg. Det kan aldri bli for mye julepynt. Så når jeg fikk de to store julebyene så ble jeg veldig glad. For slike har jeg ikke fra før av og de har jeg alltid hatt lyst på. Disse gleder jeg meg til å pynte opp med til neste år. Det var ikke noe vits å ta dem ut av eskene sine nå fordi jeg er jo ikke hjemme.

Om man ikke vet hva man skal kjøpe til meg, er Rituals perfekt. Og i år fikk jeg mye forskjellig fra den butikken. Altså det var så perfekte gaver. Alt lukter så godt. Så det er ting jeg virkelig kommer til å bruke mye av.

Bøkene til Stephen King er jo fantastiske. Jeg har jo The Tommyknockers fra før av og når har jeg The Eyes Of The Dragon også.

Så mange flotte gaver. Jeg kunne sikkert snakket om hver eneste ting, om hvor fine de er og hvor bra de passer til meg, men jeg tror vi stopper der.

I morgen er den aller siste dagen av 2022. Her sitter jeg i Sverige og gleder meg enormt mye til å feire nyttårsaften med jenta mi. Jeg håper vi får dratt og sett på fyrverkeriet. Også har jeg planer om en litt annerledes middag enn hva jeg pleier å lage. Så det blir en veldig spennende og forhåpentligvis veldig fin dag i morgen.

Hva er dine planer for morgendagen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg