Arbeidsmaur

Det er jo ikke akkurat så mye å finne på her hjemme så jeg har prøvd å bruke mest mulig tid til å gå turer og holde meg i aktivitet. Jeg kan ikke akkurat si jeg har vært så veldig mye hjemme den siste tiden, men det er jo flere grunner til. Det skjer veldig mye i livet mitt og da blir det sånn.

I dag har jeg fått ryddet ut av en stor eske som stod midt i stua. Det var godt å bli ferdig med. Nå må jeg bare få kassene ut i garasjen og så må alt bæres opp på loftet. Ja, det tar tid med disse eskene. Nå er det 2 måneder siden jeg flyttet hjem og da er det jammen på tide å bli ferdig med dette flyttelasset.

Først var det fokus på soverommet og så ble det plutselig en hel haug med andre ting som tok opp tiden min. Nå har jeg endelig litt tid til dette flyttelasset så da får man gjøre litt disse dagene. Arbeidsmaur i aksjon.

Eller så har jeg ikke så veldig mange planer for dagene fremover. Det blir kolonnekjøring med venninna mi til Sverige. Det gleder jeg meg til for jeg har aldri vært med på det før. Det er samtidig noe jeg gruer meg litt til fordi det er så mange mennesker, men det blir jo en utfordring som er veldig viktig at jeg gjennomfører. Man blir ikke frisk i hodet av å sitte hjemme!

2 kommentarer
    1. Jeg er enig i det du sier, man blir ikke frisk av å sitte hjemme. Samme sier psykologen, at jeg må utfordre meg selv på de områdene der jeg sliter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg