April utfordringen

Da var det en ny uke og nye muligheter. I dag er allerede planene klare. Vi skal nemlig handle inn første del av april og det tenkte jeg dere skulle få se. Så jeg kommer til å ta bilde av alt vi har kjøpt sånn som jeg gjorde til jul. For på torsdag begynner jeg med daglige oppskrifter her på bloggen. Derfor tenkte jeg det kunne være gøy å vise frem innkjøpene. Jeg har planlagt å kjøpe inn for 1 uke av gangen fordi det er en del grønnsaker som skal til middagene og det kan jo fort bli dårlig. Jeg håper hvertfall det kan være gøy å se alt vi handler inn. Det blir jo en del spennende oppskrifter i løpet av april som jeg håper dere liker og får brukt for selv. Nå har jeg jo jobbet med middagslisten for april hele denne måneden, så jeg har lagt inn mye tid og energi for å finne noen gode og interessante oppskrifter.

Denne måneden har gått veldig fort, men jeg har faktisk kommet i mål med listen over alle middagene i april. Nå mangler jeg bare noen få oppskrifter også kan april bare starte. Oppskriftene lager jeg jo selv så det har tatt litt lengre tid enn forventet, men med litt ekstra jobbing i dag så skal det bli helt ferdig. Jeg har jo allerede funnet ut hva vi skal ha til middag disse 30 dagene så det å lage oppskrift til dem er mye enklere. Det var å finne på 30 middager som tok tid. Jeg stod litt fast på slutten der så jeg fikk hjelp av samboeren min og nå kan jeg nesten ikke vente med å sette i gang og lage alle middagene, for her er det utrolig mye godt.

Det vil som sagt komme oppskrifter hver dag. De vil komme hver dag kl.18:00 med bilder og full pakke som vanlig. Jeg har med andre ord litt av en jobb foran meg. Det går ikke ann å ha noen dårlige dager i løpet av april hvor jeg ikke orker å lage middag. Vi får se om jeg klarer å gjennomfører dette. Dette blir absolutt en utfordring. Ikke bare fordi jeg skal kutte ut mye i kostholdet, men også fordi jeg er nødt til å lage nøyaktig det som står på planen og innlegget må være ferdig til kl.18:00. Jeg legger mye press på meg selv, men det er sånn man får en bra blogg og det er jo dette jeg virkelig vil. For meg er jo bloggen jobben min, selvom jeg ikke kan lese av den. Kanskje en dag, men ikke sånn det er nå. Allikevel vil jeg putte mye jobb i bloggen for å kanskje en dag nå dette målet. Det er jo ingen garanti, men om jeg noen gang skal klare det så må jeg jo jobbe hardt. Så derfor setter jeg meg dette målet og gir meg denne utfordringen, for å løfte bloggen min enda litt høyere.

Så hvis du har lyst til å følge med på innkjøp, oppskrifter og alt som skjer i april så er det bare å følge med. Jeg kommer med ganske mye forskjellig i løpet av neste måned og når alt dette er over så skal jeg fortelle dere hvordan jeg syns dette har gått. For det er jo en ganske stor utfordring jeg har satt meg inn i. Ikke bare var forberedelsene mye arbeid, men det er innkjøpene, alle oppskriftene, blogginnleggene og bildene. Oppå det hele er det 1 måned uten potet, ris, pasta, bakevarer og sukker. Det blir med andre ord veldig spennende å se hvordan oppsummeringen av april vil se ut. Jeg er både spent, nervøs og jeg må si at jeg gleder meg veldig.

Gleder du deg til å se alle oppskriftene jeg har planlagt?

Følg bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av noen oppskrifter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg