Antrekk julaften

Da var det selveste julaften i dag og jeg er faktisk i rute. Jeg vil ønske alle en riktig god jul. Måtte dagen i dag bringe med seg glede til alle der ute.

Jeg har nettopp kommet ut av dusjen og hoppet inn i dagens antrekk. Selvom vi bare skal være hjemme så vil jeg fortsatt se bra ut. Så jeg tok på meg en kjole. Dette er vel et av de få plaggene som ikke er svarte, men den har jo noe svart. Så derfor måtte jeg jo legge til et svart belte, svart pyntelakke og smykker. Dette ble resultatet.

Kanskje ikke det beste bildet i verden, men jeg har verken fått ordnet håret eller sminket meg så bedre bilde kommer senere. Akkurat nå ville jeg bare vise dere kjolen jeg valgte for julaften. Det er en pinup kjole med polkadotter. Denne er kjøpt på Wish og er egentlig overraskende bra stoff. Jeg liker den veldig godt, men jeg må ha belte og pyntejakke ellers ser den ikke bra ut. Så den sitter ikke så flatterende som den burde. På skuldrene så står den litt ut og uten belte ser jeg 10 ganger større ut enn jeg er. Allikevel fikk jeg den til å se bra ut (så bra den kan bli).

Det var altså dagens antrekk. Forhåpentligvis går det fint når jeg skal lage middagen. Utenom det så blir det å se film, spise mye godt og pakke opp gavene. Også må jeg jo få tent alle stearin og LED lysene her snart, men det er egentlig ikke så veldig mye som skjer i dag. Faktisk vil jeg gjøre minst mulig fordi jeg er allerede ganske sliten.

I natt satt jeg nemlig mye av tiden og gråt. Det var en veldig tung og vanskelig natt, men jaggu kom jeg meg igjennom det også. Så i dag skal jeg puste med magen og gjøre så godt jeg kan for at dagen i dag skal bli fin for både samboeren min og meg.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg