Annonse: Innkjøp fra Lyko

Reklame | LYKO

Nå var det en stund siden jeg handlet fra LYKO, så da tenkte jeg det var på tide nå. Og siden det er så mye spennende denne gangen, tenkte jeg det kunne være gøy med en liten haul. Jeg kommer også til å linke alle produktene. Så hvis du finner noe du liker, kan du klikke på bildene. Nå hopper vi rett inn i det for jeg gleder meg så mye til å vise dere hva jeg har kjøpt.

Jeg måtte bare kjøpe meg noen små gavepakker med Rituals. Dem har så mye bra og de lukter så utrolig godt. Disse 3 duftene under her er mine absolutt favoritter. Når det kommer til Rituals så får jeg virkleig ikke nok!

Tilbud! 175,- begrenset antall (ordinær pris 299,-)

Tilbud! 175,- begrenset antall (ordinær pris 299,-)

Tilbud! 175,- begrenset antall (ordinær pris 299,-)

Nå hadde duftpinnene mine gått tomme også, så da måtte jeg jo kjøpe en ny som skal stå på soverommet. Jeg elsker når det lukter godt på soverommet. Da føler jeg at jeg slapper mer av og trives mye bedre. Så det er absolutt et must! Og denne gangen gikk jeg for Ayurveda, som lukter helt faktisk!

199,-

149,-

Et par håndsåper måtte jeg jo også ha. Da gikk jeg for Karma og Ayurveda, som er 2 av de beste luktene på Rituals etter min smak. Og det som er så genialt med Rituals er at man kan kjøpe refill til dem også. Så da gjorde jeg det med det samme. Så nå har jeg mye god håndsåpe til badet fremover.

149,-

229,-

Man får jo også produkter til menn. Jeg skulle ønske det var bedre utvalg, men det som er av utvalg er faktisk ganske bra. De lukter veldig godt. Denne gangen fikk jeg med en liten gave, som da var fra denne kolleksjonen. Jeg bruker jo deodoranten og syns den lukter himmelsk. Så jeg ble jo veldig glad da kropssåpa lukta like godt. Dette settet hadde dem ikke inne, men du kan klikke på linkene under bildet for å kjøpe dem hver for seg. En helt perfekt gave til mannen.

Shower Foam & Anti-Perspirant Spray

119,- & 159,-

Jeg ville også gi håret mitt litt ekstra pleie. Så da bestilte jeg også denne hårmasken. Nå skal håret mitt virkelig få en spabehandling. Også er jo flaska utrolig søt i tillegg. Den er heller ikke veldig stor, så den tar ikke opp masse plass i dusjen. Så denne likte jeg veldig godt. Ny favoritt!

469,-

Jeg måtte også fylle opp med ny body butter fra Glöd, for nå var den andre neste tom. Nå har jeg hatt den ganske lenge, så det er ikke rart den begynte å bli tom. Den er egentlig veldig stor og varer lenge for den prisen. Jeg er så utrolig fornøyd med dette produktet. Jeg bruker det veldig ofte og huden min elsker det. Den har ikke en sterk lukt og den er tykk, men grei å smøre på. Rett og slett helt perfekt!

199,-

Det var alt for denne gang, men jeg har lyst til å kjøpe noen ting om ikke så alt for lenge igjen. Alt det som jeg kjøper er produkter som jeg virkelig liker selv og som jeg anbefaler videre. For det er virkelig gode produkter. Så hvis du ser etter produkter til deg selv eller som gave, er disse absolutt å anbefale! Klikk på bildene om du vil bestille eller bare se nærmere på dem. Så håper jeg at dette var moro for deg å lese og at jeg kanskje gav deg litt inspirasjon.

Ikke glem å følge bloggen min på Facebook HER for flere gode tips. Du kan også følge meg på Instagram HER om du vil se mer fra meg.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg