Angst og full storm

Dagen i dag har bydd på mye solskinn og godt humør. Plutselig, ut av det blå kom et skikkelig angstanfall og tårene bare trillet. Jeg trodde det kom ut av ingenting, men så ble det skikkelig storm her med både lyn, torden og pøsende regn. Kanskje det kan ha en sammenheng? For hvis det ikke er derfor så vet ikke jeg hvorfor. Uansett så føler jeg meg hvertfall mye bedre nå. Vi har en bolle mindre til blomsterservicet mitt, men det får bare være.

Jeg skulle nemlig sjekke hvor ille været var ute så jeg gikk til utgangsdøra. Plutselig hører jeg et digert smell og så lå plutselig den tyngste pyntegjenstander jeg har, på gulvet. Bollen var knust og mye annet hadde ogsåhavnet på gulvet. Jeg må si jeg er glad jeg ikke satt i sofaen når dette skjedde. Da hadde jeg vel hoppet himmelhøyt.

Etter å ha lukket igjen vinduet og satt pyntegjenstander tilbake i vinduet så satt jeg meg ned for å slappe av med tv. Denne dagen har slitt meg helt ut. Derfor tenker jeg at det er best å legge seg ned og ta det helt med ro. Jeg har tross alt gått en veldig lang tur i dag. Bare å tenke på den får meg i bedre humør. Det var så koselig med alle blomstene langs veien og det fine været (så lenge det varte). Men det kan nok være bra med litt regnvær. Luften blir alltid så frisk etter en regnskur. Hadde det ikke vært for at jeg er utslitt så hadde jeg nok gått en kveldstur.

Sånn ser det altså ut utenfor døra her når regnet pøser ned. Jeg stod faktisk ute da det først begynte å lyne og tordene fordi jeg tenkte jeg skulle prøve å ta et bilde av lynet, men somdere ser på nederste bilde så var ikke mobilen min rask nok. Jeg prøvde 2 ganger, men gav til slutt opp. Så begynte det å regne så da var det bare å løpe inn. Hvit t-skjorte i regnvær passer ikke helt. Er nok noen som er uenig, men jeg ville hvertfall ikke bli gjennomsiktig selv jeg bare skulle inn i leiligheten etterpå. Men bildene ble helt greie. Jeg har aldri vært noe særlig god på å ta bilde av vann og regnvær. Dråper på blomster derimot er mer min greie, men jeg orker rett og slett ikke gå ut igjen nå.

Nei, nå skal jeg se på tv og slappe av. Dette har vært litt av en dag. Med masse positive hendelser og noen negative. Det har definnetivt vært en bra bildedag. Jeg har fått så mange fine blomsterbilder. I tillegg er jeg veldig fornøyd med jobben jeg har gjort på bloggen. Så kveldens positiv-liste kommer til å bli ganske bra, akkurat som i går. Det er viktig å sette lys på alt det positive i hverdagen. Da blir man mer oppmerksom på alle de bra tingene og får det mye bedre med seg selv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg