Alt for tidlig

En ny dag er her. Kroppen føles helt grei så forhåpentligvis blir dette en bra dag. Gårsdagen var jo veldig bra. Jeg ble ferdig med å dekorere alle julekulene fra første esken, alle konglene ble vasket og ligger nå til tørke, jeg så på en film og jeg gikk en liten tur. Alt dette i løpet av gårsdagen. Så i dag tenkte jeg å ta det litt med ro sånn at jeg ikke blir helt utslitt og er nødt til å være sengeliggende.

Hva skal jeg finne på i dag?

Det er faktisk et veldig godt spørsmål. Jeg har litt lyst til å male noen flere julekuler. Samtidig som jeg har lyst til å bake eller noe sånt. Apropos baking. I går kveld så jeg noen som hadde lagd tynne lefser på takke og det fikk meg til å ha lyst på takke. Eller jeg har egentlig alltid hatt lyst på takke, men hvertfall nå. Tenk å kunne lage lefser, lomper og alt mulig sånt. Det ser så godt ut og jeg har så lyst til å prøve, men jeg tror de er ganske dyre og jeg har nok ikke råd nå. Så nå er det plutselig to ting jeg virkelig har lyst på og det er takke og en kjøkkenmaskin. Akkurat nå baker jeg alt for hånd og noen ganger er ikke det så enkelt. Kanskje noe jeg bør spare til?

Men ja, hva skal man egentlig finne på i dag? Skal jeg bake brownie? Eller kanskje male på julekuler? Hva med å bake cookies? Eller burde jeg bruke dagen på å rydde? Kanskje en liten tur ut? Det er hvertfall nok å velge mellom. Hva jeg til slutt velger å gjøre med denne dagen får vi vel bare vente å se. Helt ærlig klarer jeg ikke bestemme meg. Det er uansett alt for tidlig for hodet mitt til å fungere 100% så jeg får heller oppdatere dere litt senere på dagen når jeg vet hva jeg vil gjøre i dag.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg