Allergisk reaksjon av snus

Nå har jeg gått 2 dager uten snus fordi jeg fikk en alvorlig allergisk reaksjon i overleppa på torsdagen. Det var en helt vanlig dag og jeg tok ut snusen av leppa. Plutselig begynte leppa å hovne opp og jeg ble jo selvfølgelig redd der jeg lå i senga hjemme hos mamma. Jeg ventet litt i håp om at hevelsen skulle gå ned, men den ble bare verre og jeg var nødt til å gå ned til mamma. Kroppen skalv og redselen fylte meg fra topp til tå. Jeg klarte ikke holde armer og bein rolige mens mamma ringte ned til legevakta. Heldigvis for meg så hadde søstern min noen allergipiller som jeg skulle prøve. Sakte, men sikkert gikk det over. Jeg har lært én ting og det er at jeg skal aldri snuse igjen. Dette kan skje hvem som helst så det er noe å tenke på om du snuser selv.

Dette er ikke på det verste, men jeg er ikke til å kjenne igjen akkurat. Så snus er ikke noe som kommer inn i min munn en gang til. Kjipt at det er slik man skal få opp øynene, men sånn var nå det.

Dagene uten snus er ganske kjipt, men jeg må bare overleve frem til det verste suget er borte. Det er jo gått en god stund siden jeg startet å snuse så jeg har vært vant til å ha snus hele tiden. Jeg får bare prøve å fylle tiden med andre ting. Håper jeg ikke går helt fra vettet.

4 kommentarer
      1. Jeg snuste ikke hvit snus, men jeg byttet til et billigere merke som var litt sterkere. Tror allikevel grunnen var at jeg hadde et rift i overleppa og at det da ble betent eller noe sånt. For snus ødelegger jo tannkjøtt og alt sånt. Etser bort.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg