Alice In Wonderland hyllen

Lenge har jeg hatt en idè om hvordan jeg vil at den ene hyllen i kisteformede hyllen skal være. Endelig har jeg kommet i mål med det som skulle være sammen med maleriet av Alice In Wonderland. For man kan jo ikke ha et maleri i hyllen uten å lage noen små dekorasjoner som matcher. Så jeg kjøpte disse små glassflaskene for en stund siden. Èn av dem skulle være “Drink Me” også kjøpte jeg Fimo som jeg skulle forme som en kake som det stod “Eat Me” på. Nå som alt er på plass så kan jeg endelig vise dere dette. En idè jeg har hatt i hodet i flere måneder nå. Her er de små dekorasjonene jeg har lagd i Alice In Wonderland-stil.

Det var så utrolig gøy å lage dem begge to og de passet så godt inn med bildet. Jeg var litt redd for at det ikke skulle gå så bra å lage den lille kaken, men det gikk overraskende bra.

Slik gjorde jeg:

Jeg kappet en liten bit av isopor til en firkant.

Så pakket jeg den inn i fimo og formet den til en liten kake.

Når den hadde fått tørket helt (til dagen etter) så malte jeg bunnen brun og skrev med rosa pro maker på toppen. Veldig enkelt.

Så nå vet du hvordan man lager en Alice In Wonderland Eat Me-kake med fimoleire.

Fortell meg gjerne hva du syns. Og har du formet fimoleire eller noe lignende før?

Følg bloggen på facebok HER for enda mer slikt innhold.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg