Alene hjemme

Gårsdagen skulle egentlig være en bake/ryddedag, men jeg endte opp med å se på film, spille musikk, synge og danse. Fordi i går dro samboeren min til noen kompiser for første gang på veldig lenge. Siden jeg ikke klarer mange folk over tid så blir jeg hjemme. Jeg var på en fest sammen med han sine venner for lenge siden og det endte med at angsten tok over og jeg stod ute og gråt. Så da er det bedre å holde seg hjemme. Og jeg kan jo ha det veldig fint på egenhånd.

La oss ta det helt fra starten av dagen. Samboeren min var først på jobb, så jeg var veldig mye alene i går. Jeg startet derfor dagen med å sminke meg og spille inn det siste av youtubevideoen. I tillegg har jeg ordnet med tomatplantene som stod ute. Den ene står inne og den andre står i den plastbagen jeg brukte som drivhus til de små tomatplantene. Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe at de kommer seg. Jeg fikk også vannet alle plantene for dem var veldig tørste i går.

Det var alt jeg gjorde FØR samboeren min kom hjem fra jobb. Når han var hjemme så ble det en liten tur i butikken for å kjøpe litt middag til meg, siden han ikke skulle være hjemme. Jeg kjøpte også med noe godteri som jeg koste meg med til en film. I går fikk jeg plutselig lyst til å se Tornerose. Og det endte med at jeg fortsatte kvelden med å høre på/synge til disneysanger. Så ja, det er sånne ting jeg gjør når jeg er alene hjemme.

Og det var gårsdagen. Samboeren min har ikke kommet hjem ennå så jeg ligger egentlig bare på sofaen og lurer på hva jeg skal bruke denne dagen på. Solen skinner og det ser ut til å bli en helt fantastisk dag. Jeg må si at det frister å gå en tur, men samtidig har jeg lyst til å bake i dag. Vi får se om jeg får bestemt meg eller om jeg ender opp med å ikke gjøre noe som helst. Det er jo uansett meldt nydelig vær en god stund nå, så tur skal det uansett bli snart. Spørsmålet er bare når.

Følg meg her:

Facebook Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Bruk dagen og kom deg ut på tur. Bake kan du gjøre andre dager når det ikke er så pent vær. a kontakt med noen som kanskje vil gå en tur sammen med deg. Ha en fin dag.

      1. Hehe jeg bor langt unna alle jeg kjenner. Tar minst 1 time for noen å komme seg hit med bil så turer tar jeg alene. Også liker jeg best å gå alene.😜 men ja, hadde vært fint med tur i det fine været, men ble ikke det i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg