6 km og 4 timer i skogen

Da er jeg tilbake etter nesten 4 timer ute i skogen. Takket være samboeren min sparte jeg litt krefter ved å bli kjørt bort til badeplassen. Derfra gikk jeg langt oppi skogen og havnet til slutte borte ved spikerhytta. Om dere ikke er kjent i Gjerdrum så skjønner dere vel fint lite av hvor det er, men jeg skal love dere at det var en helt fantastisk tur og jeg gleder meg til å dele video med dere til fredag. Frem til da får dere kose dere med noen av bildene jeg tok på turen i dag.

En nydelig, lang tur som nesten tok livet av meg. For hvis det er en ting jeg ikke klarer så er det å vite når jeg burde snu og gå hjem igjen. Så jeg gikk altså hele veien til spikertjern. Om du ikke vet hvor langt det er så skal jeg vise deg det på kartet som henger på parkeringsplassen samboeren min hentet meg på.

Den rød prikken ved P er der jeg står på bildet og ved fingern min er spikertjernhytta. Jepp, jeg har gått hele den veien i dag. Jeg har hatt kjempe lyst til å se hva som var videre oppover den lange veien jeg gikk og det vet jeg nå. Et vakker tjern med en så lang bakke på vei dit som nesten fikk meg til å spy. Det var en helt fantastisk tur, men jeg må si at jeg er glad for at jeg er hjemme. For denne turen var veldig tung for kroppen min. Kommer jeg til å ta en sånn tur igjen? Absolutt! Grunnen til det er at det er verdt all smerten i kroppen og den helt forferdelige halsbrannen jeg nå har. Noe jeg har lært er at jeg skal ha med meg mer enn 1 flaske med vann når jeg skal være borte i 4 timer. Planen var å ta 3 timer ute, men det snek seg vist på en time til.

Det har som sagt vært en helt fantastisk tur, men nå skal jeg ligge under dyna og se på tv resten av dagen. Mest sannsynlig blir også morgendagen ganske rolig. Kanskje med fotbad og lese i boka, men jeg skal også gå igjennom alt jeg har filmet og se hva jeg kan bruke. Siden det ble en del filming så får vi se hvor mye det blir i neste video. Kanskje jeg må lage en del 1 og del 2. Det finner jeg i såfall ut i morgen. Nå vil jeg bare slappe av.

Hvordan er din dag?

Følg bloggen på facebook HER

6 kommentarer
    1. Fine bilder fra en flott tur for deg. Selv tenkte jeg og besøke Hellashytta(sjekk google) i morgen. Turen blir lengere så sant beina vil og været er bra. Har tatt de med ro i dag, ble en liten tur til mine foreldre, ellers kun tatt vare på meg selv. Men nå venter senga. Ha en fin kveld.

          1. Det har egentlig ikke så mye med hvordan kamera man bruker, men hvordan man bruker kameraet. Også vet jeg helt ærlig ikke hva kameraet heter annet enn at det er Sony. Det har virkelig ikke så mye å si på kvaliteten på bildene. Jeg ser stor forskjell fra hvordan bildene ble før og hvordan de blir nå. Alt handler om å kjenne kameraet, vite mye om lys osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg