5 ting jeg ikke kan leve uten

Jeg tenkte det kunne være gøy med et litt annerledes blogginnlegg. Så hva er det egentlig jeg ikke kan leve uten? Noen som er nysgjerrige? Vel, da er det bare å lese videre. For i dette innlegget skal dere få vite om 5 ting jeg ikke kan leve uten. Følg med!

1. Blomster og planter hjemme. Hvis jeg ikke har det rundt meg så blir jeg veldig deprimert. Jeg bruker plantene som terapi. Det gir meg mye glede å holde på med planter og blomster. Med de rundt meg så føler heg meg mer rolig og avslappet. På en dårlig dag, når jeg ikke klarer å gå tur i skogen så er platene ekstra godt å ha.

2. Rømme. Taco uten rømme er triste greier. Og uten rømme kunne jeg heller ikke spist kebab. Ja, jeg har rømme i kebaben. Så jeg kan aldri spise kebab ute. Grunnen til det er at kebabsausen er for sterk for magen min, men med rømme så går det helt fint. Og kebab er veldig godt av og til. Taco er godt hver dag. Så ja, rømme må jeg ha i kjøleskapet hele tiden.

3. Musikk. Et liv uten musikk er ikke mye å skryte av. Jeg trenger musikk for humøret bl.a. Det ville ikke vært det samme om man ikke hadde hatt musikk.

4. Mobilen. Jeg bruker mobilen MYE. Det går mest til blogging og bilder fordi det er det som gjør meg glad og det er det jeg vil bruke tiden min på. Når mobilene begynte å få bra kameraer så bli jeg veldig glad. Da trenger man ikke å ha med kameraet overalt. Kameraet bruker jeg mest på ferie eller hvis jeg skal ta bilde av noe som er langt bort. Kameraet er ekstremt bra til å zoome med, men det er ikke mobilen. Så noe bruker jeg fortsatt kameraet til. Med mobilen slipper jeg også å ha med meg PC når jeg skal blogge. Jeg blogger alltid på mobilen. Faktisk eier jeg ikke en PC. Faktisk kan jeg ikke huske sist jeg lånte macen til samboeren min engang. For alt jeg trenger å gjøre, kan jeg gjøre på mobilen.

5. P-piller. Siden jeg ikke vil ha barn så er pillene utrolig viktig. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde blitt gravid. Sikkert svimt av eller fått panikk. Det er noe jeg ikke vil og heldigvis for meg har jeg funnet en mann som er enig. Da er det jo veldig greit at det finnes P-piller.

Det var 5 ting jeg ikke kan leve uten. Noen av disse ovenfor du ikke kan leve uten?

Ikke glem å følge facebooksiden til bloggen HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg