5 ting jeg hater/misliker

Om man tenker nøye igjennom det, så finner man alltid noe man hater eller misliker. Faktisk kan man finne ganske mye om man først setter seg ned for å finne det. Det er alltid enklere å finne negative ting enn positive fordi vi lager problemer ut av små ting. Så her er en liste over 5 ting jeg ikke liker.

1. Smatting. Det er skikkelig motbydelig og lyden er helt forferdelig. Når jeg sitter ved siden av noen som smatter så har jeg mest lyst til å klappe til vedkommende. Hva du gjør hjemme er én ting, men på bussen f.eks. Det verste jeg vet er å bli sittende foran en som tygger tyggis med munnen åpen. Det går an å tenke litt på de som sitter rundt deg. Ikke alle liker å høre at du tygger så høyt at alle på bussen hører deg.

2. Vaske opp bestikk. Det er noe av det kjedeligste jeg vet om. Boller og askjetter går helt fint, men alle de små knivene og gaffelene gjør meg sprø. Også blir dem så sinnsykt fort varme så hvis man skylder med varmt vann og skal snu og skylde håndtaket så kan man jo brenne seg som bare rakkern!

3. Revne strømpebuksa. Tynne strømpebukser er det verste jeg vet. Har man én negl som er litt flisete så revner strømpebuksa med en gang. Men må være SÅ forsikte når man skal ta på seg ei strømpebukse for å ikke revne den. Som regel er det engangsbruk. Helt håpløst.

4. Knuste ølflasker. Hvis du skal drikke ute så hvertfall ha såpass vett i skallen at du kaster flaska i søpla. Ikke knus ølflaska utover fortauet. Tenk på de stakkars dyrene som kan tråkke på disse glasskårene. Faktisk har jeg selv opplevd å tråkke på glasskår fra ølflaske. Jeg var å badet og der hvor det går mest barn lå det en bit fra ei ølflaske. Det var ikke godt og jeg blødde godt. At folk ikke tenker på andre mennesker eller dyr er jo tydelig.

5. Mygg. Den verste lyden man kan høre når man skal sove er en mygg som flyr rett ved øret. Ikke sjeldent jeg har holdt på å bli sprø av mygg om natta. Også er det alle de stikkene som den myggen har gitt etter en natt. Så i stedenfor lyden av myggen i øret så er det heller kløingen på alle stikkene som gjør meg sprø.

Hva hater/misliker du? Noen av de ovenfor kanskje?

3 kommentarer
    1. Jeg hater også mygg, æsj, fæle skapninger! Her er en liste med 5 ting jeg misliker:
      1. Paprika – skulle ønske jeg likte det, har prøvd å lære meg å like det, umulig å like.
      2. Brunsnegler – drit ekle. Ser ut som små bæsjeklumper som gnir seg bortover bakken.
      3. Regnværsdager om sommeren. Trenger vel ikke å utdype denne noe mer.
      4. Lukten av biff når man tar det ut av pakningen og skal steke det – luker jo seriøst som mensen.
      5. Slengbukser. Ser bare harry ut og får folk til å se misformet ut, den trenden trenger å dø asap.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg