5 ting jeg har lyst til å gjøre

Dette tror jeg kan bli veldig spennende og hvertfall gøy. I dette innlegget skal jeg fortelle hva jeg ønsker å gjøre. Dette er ting jeg ikke allerede har gjort før. For jeg har mye jeg har lyst til å gjøre, mange steder jeg har lyst til å besøke. I dette innlegget skal jeg fortelle om 5, men det kan jo hende at det kommer flere slike innlegg. Jeg har jo vært ganske åpen på bloggen, men det kan jo hende at dere ikke har hørt om disse før. Så da setter vi i gang.

1. Det første på lista er lære meg å sy på symaskin. Jeg lærte jo dette på skolen, men det er snakk om litt annerledes enn hva jeg har lyst til å sy nå. Desutten var jeg aldri no særlig god på symaskin. Jeg har et ønske om å lære meg det fordi jeg har lyst til å sy gardiner, putetrekk osv. Det hadde også kommet godt med å kunne sy klær. Kanskje sy på noe ekstra stæsh på en kjedelig kjole eller kunne legge opp buksebein sånn at de ikke har vært for lange. Jeg har jo klipt et par bukser nettopp på grunn av det, men det hadde jo vært fint å ha den kanten nederst sånn at det ville sett penere ut.

2.  Det eneste jeg ikke har fått bilde av når jeg var i Kristiansand dyrepark var elg. Jeg har derfor et ønske og mål om å få tatt et bilde av en elg. Da snakker jeg om et bra nærbilde og ikke et bilde av en elg langt inni skogen, i mørket. Jeg syns elger er fantastisk flotte dyr så det å ha et bilde av en elg hadde vært helt utrolig.

3. Se balletstykkene Svanesjøen og Nøtteknekkern. Sikkert mange andre også, men jeg har aldri vært å sett på ballett før. Jeg har sett det på filmer og det ser så flott ut. En dag vil jeg dra å se på et flott ballettstykke.

4. Jeg elsker fornøyelsesparker. Derfor har jeg veldig lyst til å besøke Liseberg en dag. Det hadde vært så utrolig gøy å dratt dit, sett alt det gøyale som er der og oppleve alt sammen der.

5. Jeg har ofte tenkt at det ville vært utrolig tøft å dra på reptilparken i Oslo. Se alle reptilene dem har der. De er jo ganske kule. Eksotiske dyr er veldig fascinerende og flotte.

Det var altså 5 ting jeg har lyst til å gjøre. Dette er ting jeg aldri har gjort før. Forhåpentligvis er det noe jeg får til i løpet av livet. Hvis jeg måtte velge kun én av disse så hadde jeg nok gått for Liseberg. Det stedet har jeg drømt om i mange år. Derfor håper jeg at jeg en dag vil komme meg dit. Lov å håpe og drømme.

Ikke glem å følg facebooksiden til bloggen HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg