5 luker i adventskalenderen

Som jeg lovet dere i går så skal jeg vise dere alt jeg har fått i de siste pakkene. Og det er så utrolig mye fint, som vanlig. Hun er veldig flink til å kjøpe gaver. Det skal hun ha. Og det beste ved hele denne adventskalenderen er at jeg får se hvor godt hun faktidk kjenner meg. For det har ikke vært en eneste ting som ikke passer meg og det syns jeg er veldig bra gjort. At hun kjenner meg så godt gjør meg veldig glad. Så la oss ta en titt på hva hun har puttet oppi de siste lukene. Her er de siste gavene i adventskalenderen min:

Det eneste jeg ikke vet om jeg liker er julmust, men det blir veldig spennende å prøve. Alt annet er jo perfekt. Såpa lukter helt fantastisk, duftlyset er jo også helt min smak. Teddybjørnen er noe av de søteste jeg har sett. Og brikkene til å sette glass på er jo helt rå. Så ja, her er det så perfekte gaver at jeg vet ikke lengre hva jeg skal si. Til og med popkorn har hun fått med. Og det er jo den perfekte filmsnacksen.

Nå er det ikke mange pakker igjen. Kun 6 pakker igjen under juletreet. 3 av dem skal jeg pakke opp alene, men de 3 siste pakker jeg opp når jenta mi er tilbake i Norge. Og under treet venter en tidlig julegave på henne. Jeg håper hun blir like glad for den som jeg blir hver gang jeg pakker opp en ny pakke i min kalender.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg